Страници

April 6, 2015

Review | Alverde gel eyeliner #10 Extreme black


Review Alverde gel eyeliner #10 Extreme black

Review Alverde gel eyeliner

Hello! Today I’ll talk about Alverde gel eyeliner #10 Extreme black. I was searching for good eyeliner for months and when I saw this one a few weeks ago in the Alverde shelf in DM and I thought that this could be the best possible eyeliner under 5 euro I could buy. Before this one I tried the Golden Rose liquid eyeliner but it was getting very old and I wanted to try something new.

The package of Alverde gel eyeliner is made of glass cup and plastic lid. It’s similar to the L’Oreal gel eyeliner.  The texture is a little bit liquid as I expected. I know with time passing it’s going to dry so this doesn’t bother me. For that reason sometimes I need to apply 2 layers. The brush I use with it is the Essence gel eyeliner one. It’s not the best gel eyeliner brush but it works for me for the moment. When you open the jar you can notice an aroma similar to mascaras. I don’t mind it because it disappears for a few seconds.

You can choose between 2 colors of Alverde gel eyeliner - #10 Extreme black and #20 Espresso Brown. In our local DM stores I found only the black version. The black is not the promised “Extreme black” but with 2 layers it’s ok. The durability of this eyeliner is not its strength. On good days it lasts all day, but in most of the cases it lasts 5-6 hours. The main problem is when you involuntarily touch your eyes it spreads. The eyeliner dries quickly. The quantity is so much and the eyeliner is very economical. You can find Alverde gel eyeliner #10 Extreme black in DM stores. The price is somewhere approximately 3.50 euro.  

In conclusion I would say that I have mixed feelings about it. I like that it is affordable, with good ingredients and 2 coats achieve the desired result. But I do not like very much the fact that it smudges and spreads. I rate it 7.5 / 10.

Have you tried Alverde gel eyeliner or other gel eyeliner? Which one is your favorite?


Alverde gel eyeliner swatch

Здравейте! Днес ще говоря за гел очната линия на Алверде #10 Extreme black. От месеци си търся хубава очна линия и когато видях тази на рафта на Алверде реших, че ще е възможно най-добрата очна линия, която може да си купя за под 10 лв. Преди тази съм използвала течната очна линия Голдън Роуз, но остаря и исках да опитам нещо ново.

Опаковката на гел очната линия на Алверде е много стабилна – стъклено бурканче с пластмасова капачка. Подобна е на тази на L’Oreal.  Текстурата на очната линия е малко по-течна отколкото очаквах. Това не не притеснява, защото така или иначе ще започне да изсъхва с течение на времето. Поради течната й текстура нанасям 2 слоя иначе цветът не изглежда плътен и наситен, а все едно съм се мъчила да си изтрия грима. Четката, която използвам, е на Есънс за гел очна линия. Не е най-хубавата, но ми върши работа за момента. Когато отворите бурканчето може да усетите лек аромат, подобен на този на спиралите. Мен лично не ме притеснява, понеже изчезва след няколко секунди.

Може да избирате между 2 варианта на гел очната линия на Алверде - #10 Extreme black и #20 Espresso Brown. В магазините ДМ в Русе съм виждала само черната. Черното не е обещаното “Extreme black”, но с 2 слоя изглежда добре. Дълготрайността не е най-силната страна на тази очна линия. В добрите дни издържа един работен ден, но в повечето от случаите е около 5-6 часа. Главният ми проблем е, че когато неволно си докосна очите очната линия се размазва и гримът ми отива на кино. За сметка на това пък изсъхва бързо. Количеството е огромно, не съм сигурна, че бих го изхабила и за 10 години, вече 2 месеца използвам очната линия и все едно не съм я докосвала. Много е икономична. Може да намерите очната линия на Алверде в магазини ДМ. Цената й е някъде около 7 лв.

Като заключение бих казала, че съм със смесени чувства. Харесва ми, че е достъпна, с по-изчистен състав и с 2 нанасяния постигам желания резултат. Но това размазване и ронене не ми допадат много. Като оценка бих й дала 7,5/10.


Пробвали ли сте гел очната линия на Алверде или някоя друга гел очна линия? Коя ви е любимата?

Alverde gel eyeliner review





2 comments:

  1. This products looks so great :) You eyes make up is beautiful !
    perledujour.blogspot.fr

    ReplyDelete