November mini goals

November 03, 2014


november mini goals

Hello! I saw this great idea in Sam’s blog and I wrote in my planner a few things to do in October. In the end of the month I’ve done 4 out of 5. I decided to set goals for every upcoming month.

Life update: as you probably noticed I wasn’t blogging for the last 2 weeks. Last week I decided to call it off. The week before I was in Turkey for the wedding of my cousin. I liked Turkey. The people there are very nice and kind, Ankara is not my dream city to live in but it has its own beauty. But nobody speaks English so I needed to communicate with them in Turkish. It was very funny because I knew only a few sentences and I couldn’t find pretty much anything in my phrasebook. As for the wedding… It was a Friday evening wedding andI was the worst guest ever. I got the flu /or something like that/ andI spent most of the time puking (sorry) or sleeping in a friend’s car. The rest of my time in Turkey I spent sleeping, trying to get a little bit better. The worst thing is I couldn’t eat anything.. Yeah, the last days of my journey to Turkey weren’t very good but the first 3 days were wonderful. And to top it off..Sunday the weather in Bulgaria was awful but thank Godwe got home safe. And last week I tried to get better. Another ‘wonderful’ thing that happened to me: Friday /Halloween/ I almost fainted and managed to scare my family – Trick or treat, hihi.
* I have low blood pressure, and I need to eat chocolate/sugar to avoid fainting.

November mini goals:

Go to bed before midnight – for the last 5 years I was a night owl and I want to change this but there is always something interesting that pops up after midnight.

Translate all of my blog posts in English – only 10 posts left, so that’s going to be easy.

Post 3 times a week – I have too many post ideas but sometimes I just get lazy and prefer to watch my favorite TV show or to read blogs. I don’t know how some people post daily.

Spend more time with my family

Declutter my life – get rid of all of the things I don’t like/I don’t use.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Здравейте! Видях тази чудесна идея в блога на Сам и реших да си запиша в планера няколко неща, които да направя през окромври. До края на месеца бях изпълнила 4 от 5 и си мисля, че това е чудесна идея, която да правя всеки следващ месец.

Какво се случи скоро в живота ми: както вероятно сте забелязали последните 2 седмици не съм пускала постове. Миналата седмица си дадох малко почивка. Седмицата преди това бях в Турция за сватбата на братовчедка ми. Турция ми хареса. Хората са много мили и приятни, Анкара не е градът-мечта, но си има хубавите черти. Нещото, от което бях най-шокирана е, че никой не говори английски и трябваше да говоря с хората на турски. Беше доста забавно, защото знаех само няколко фрази и не успявах да намеря почти нищо навреме в разговорника си. Колкото до сватбата.. Беше в петък и беше вечерна сватба. А аз бях на-ужасния гост, който може да си представите. Времето него ден беше много топло и бях само по рокля и тънък шлифер. Пред деня ходихме на фризьор, да се снимаме, беше забавно. Но вечерта явно ме удари и прекарах почти цялата сватба повръщайки (извинявам се) и спейки в колата на едни приятели. Оставащото време в Турция прекарах спейки, с надеждата да се подобря докато дойде време да пътуваме за България. Най-лошото е, че не можах да ям нищо тези 2 дена. Да, последните ми дни в Турция не бяха особено хубави, но първите 3 дена бяха чудесни. А и за да стане по-гадно неделя времето в България беше ужасно, но слава на Бога се прибрахме невредими. И горе-долу последната седмица се оправях и сега вече съм добре. Още нещо ‘чудесно’ ми се случи: петъка / Хелоуин/ за малко да припадна и успях да уплаша близките си.
* Имам ниско кръвно и ми трябва шоколад/захар, за да не се стига до такива случаи.

Малки цели за ноември:

Да си лягам преди полунощ – за последните 5 години все съм била нощна птица и много искам да променя този мой навик, но все излиза нещо интересно след 12.

Да преведа всички мои публикации на английски – останаха около 10-ина.

Да пускам статии 3 пъти седмично – имам толкова много запланувани постове, но понякога съм мързелива и предпочитам да гледам някой сериал или да чета блогове. Не знам как някои хора успяват да публикуват всеки ден.

Да прекарвам повече време със семейството ми

Да разчистя живота си – да се отърва от всичко, което не харесвам/не използвам.

You Might Also Like

10 comments

  1. Успех с новите цели! Много ми харесва идеята. ^^ И жалко за сватбата, много гадно се е получило точно тогава да се разболееш. :/

    ReplyDelete
  2. Кристина КNovember 3, 2014 at 10:30 PM

    Успех с целите! Последната никак не е малка :) Да се похвалиш как ще преминеш процеса по разчистване :)
    Ии нямам търпение да те чета по три пъти на седмица :)

    ReplyDelete
  3. Успех с целите!!Жалко ,че не си можела да хапнеш и да видиш повече от Турция.

    ReplyDelete
  4. Мерси, Деси! Ще се радвам да се включиш и ти когато намериш време! :)
    Поне ще е е сватба, която ще помня цял живот. :)

    ReplyDelete
  5. Мерси, Криси! Ако ти се чете нещо конкретно, само кажи. :)
    И аз се надявам да успея с последната и първата най-вече.

    ReplyDelete
  6. Мерси, Мими! :) Аз се радвам, че успях да поразгледам първите дни някои места, но за храненето определено беше доста гадно.

    ReplyDelete
  7. Ужас, че се е получило така със сватбата.Надявам се поне сега всичко е наред :)) Чакам идеи по първата точка, защото въпреки ужасната умора напоследък няма как да заспя преди 12 :*

    ReplyDelete
  8. Мерси, Веси! :) Да, вече съм добре. Явно организмът ми е бил доста изтощен по него време. И може би тази първа точка е един от виновниците..

    ReplyDelete
  9. И аз се чудя как някои хора успяват да публикуват всеки ден.

    ReplyDelete
  10. Аз сега като се мъча през ден да публикувам пак ми идва малко множко. Не знам при другите как е, но на мен ми трябват поне 2 часа за 1 статия.

    ReplyDelete