Страници

November 20, 2014

Review | Bourjois Volume Glamour mascara

Bourjois Volume Glamour

Hello! I’ve been using Bourjois Volume Glamour mascara for a couple of months but every time I try to take shoots (4-5 times) the photos look awful. So the photos will be anything but awesome. Sorry!

Bourjois Volume Glamour mascara is good mascara for everyday use. It’ll add length you your lashes. I haven’t noticed the super volume that the brand promises which makes the mascara a bad idea for the evenings. This mascara will define every eyelash, something I personally am looking for in one mascara, and it’ll give you a natural look.

The package and the brush are very ordinary. On my eyes this kind of brushes adds length and the silicone ones add volume. The consistency of this mascara is very good – it’s not liquid, but not too dry. On the photo below I’m with only coat of the mascara. Bourjois Volume Glamour mascara will last you all day. Another great thing about it is that it doesn’t shell. I easily remove it with micellar water or with Beauty and Fruity foam.

You can find Bourjois Volume Glamour mascara in Lilly, Ivis, Elitis.. You get 12 ml. for 7 euro.
I like it and I recommend it!

review Bourjois Volume Glamour

Здравейте! Използвам спиралата Bourjois Volume Glamour от няколко месеца, но всеки път когато се опитвам да направя снимки(4-5 пъти), те изглеждат ужасно. Така че снимките ще са всичко друго, но не и страхотни, за което се извинявам!

Спиралата Bourjois Volume Glamour е добър избор за ежедневието. Ще удължи миглите ви. Не забелязах този супер обем, който обещават от марката, което за мен я прави неподходяща за вечерно излизане. Хубавото е, че спиралата разделя хубаво всяка мигла – нещо, което търся в една спирала. Придава онова естествено излъчване.

Самата опаковка на спиралата, както и четката са обикновени. Забелязала съм, че тези четки придават дължина на миглите ми, а силиконовите – обем. Консистенцията на спиралата ми харесва – нито твърде течна, нито суха. На снимката по-горе съм само с 1 пласт спирала. Bourjois Volume Glamour издържа цял ден. Още едно хубаво нещо относно тази спирала е, че не се рони. Лесно се премахва с мицеларна вода или с почистващата пяна Beauty andFruity.

Може да намерите спиралата Bourjois Volume Glamour в магазини като Лили, Ивис, Елитис, Дъглас. Цената й е около 14 лв, а количеството – 12 мл.

Харесва ми и я препоръчвам!


Bourjois Volume Glamour ingredients

4 comments:

  1. Това е една от първите спирали, които използвах! Много ми е любима :)

    ReplyDelete
  2. Спомням си ,че като малка майка ми ползваше такава и тайно се криех да си слагам от нея ;д ;д <3

    ReplyDelete
  3. Аз бях така с едно червило :D

    ReplyDelete