Summer Haul

Summer Haul

Hello girls! I should have posted this a month ago, but I was procrastinating because it was Summer, it was hot (I was lazy) and I’ve been out of the city for a while. So let’s see what I bought for the period June-August. Tomorrow I’ll write about my September-October purchases, so stay tuned!

1 – Purifying face mask Cleopatra - 0.30 euro. – it’s natural Bulgarian product. I’ve thied this before and I liked it. Haven’t tried it yet.
2 – Deva Bio Vital Body Lotion – 3 euro – very good for Summer, light consistency and easy to apply.
3 – Balea Shaving Gel Blueberry Love – 2 euro – this is my first shaving gel and it’s very good.
4 – Balea Trend It Up Dry Shampoo – 2 euro – After using my previous one for almost a year, it’s time for new one.. just in case.
5 – Balea Shower Gel Carambola Lambada – 1.50 euro - refreshing scent, I like it.
6 – Alverde Family Shampoo Apple & Papaya – 2 euro – good shampoo.
7 – Rose Water – 2.10 euro – this product became Must Have for me. I use it as a toner, in face masks, for my hair…
8 – Alverde Body Oil Coco - 3 euro – Haven’t tried it yet.
9 – Alverde Eye Cream Aqua – 2.50 euro – light and refreshing, I like it.
10 – Ecotools Brushes (Dupes) – 3.50 $ - easy to work with, very soft. And the kabuki is so cute and soft.
11 – Soap Rosehip Oil – 0.40 euro - Haven’t tried it yet.
12 – Konjac Sponge – 1.50 $ - Haven’t tried it yet.
13 - Hydrogen Peroxide – 0.30 euro - Haven’t tried it yet.
14 – Ikarov Avocado Oil - 2 euro - Haven’t tried it yet.
15 – Ikarov Apricot Kernel Oil – 1.50 euro – Good oil, I use it mainly as hair mask.
16 – Supirivicky Toothpaste – 1.60 euro – One of the best toothpastes I’ve tried.
17 – Sleek palettes: Original & Ultra Matte V2 – 10 $ each – For the moment the Original palette is my favorite, I haven’t used V2 so much. The colors are not my type, but I’ll give it a try the Autumn.
18 – Sigma brushes (Dupes)– 10 $ - I know.. more brushes, but these are so wonderful: so soft and it’s a real pleasure to apply makeup with them.

That was my Summer Haul. See you tomorrow with my recent purchases. J


sleek palettes



Здравейте момичета! Трябваше да публикувам тази статия преди около месец, но все го отлагах, защото беше лято, беше топло (мързеше ме), а и по това време бях малко извън града и ми мина мерака. Но днес ви попитах във Facebook страничката дали все пак искате да видите какво си купих лятото и ето я статията. Това са покупките ми от Юни до Август. Утре ще ви покажа какво си купих от началото на Септември насам, така че може утре да ме навестите пак.

1 – Избелваща маска Клеопатра – 0,60 лв. – Преди няколко години я използвах и ми харесваше. Още не съм я пробвала, защото си доизразходвам едно пакетче хума.
2 – Крем за тяло Deva Bio Vital – 6 лв. – много е хубав за лятото. Лека консистенция, не лепне и попива много бързо.
3 - Balea гел за бръснене Blueberry Love – 4 лв. – за първи път си купувам такъв продукт и много ми харесва.
4 – Balea Trend It Up сух шампоан 4 лв. – след като изразходих предишния за почти година е време за нов.. в случай на нужда.
5 – Balea душ гел Carambola Lambada – 3 лв. – освежаващ аромат, харесва ми.
6 – Alverde семеен шампоан Ябълка и Папая - 4 лв. – хубав шампоан, харесва ми.
7 – Розова вода – 4,20 лв. – този продукт се превърна в задължителен за мен. Използвам го вместо тоник, в маски за лице, за косата..
8 – Alverde олио за тяло Кокос 6 лв. – още не съм го пробвала.
9 – Alverde околоочен крем Aqua – 5 лв. – лек и освежаващ, на мен ми харесва. Не очаквайте да се бори срещу бръчки.
10 - Четки Ecotools (реплика)– 3.50 $ - лесно се работи с тях, много са меки. А кабукито е толкова сладко и меко.
11 – Сапун с шипково масло – 0,80 лв. – Още не съм го пробвала.
12 – Гъба за лице Konjac Sponge – 1.50 $ - Още не съм я пробвала.
13 – Кислородна вода – 0,60 лв. – Още не съм я изпробвала.
14 – Икаров масо от авокадо – 4 лв. – Още не съм го пробвала.
15 – Икаров масло от кайсиеви ядки – 3 лв. – Харесва ми, използвам го основно за косата като маска.
16 – Supirivicky паста за зъби – 3.20 лв. – Една от най-добрите пасти, която съм ползвала. В най-скоро време мисля да пусна ревю за нея и още 2 пасти.
17 – Палитри Sleek: Original & Ultra Matte V2 – 10 $ всяка – За момента Original ми е любимата палитра, не съм използвала особено много V2. Цветовете малко не ми харесват, но ще я видя сега есента. Може да се заобичаме пък.
18 – Четки Sigma (реплика) - 10 $ - да знам… още четки, но си бях купила преди 3 и много ми харесаха и исках още. Но са много хубави, меки са и е направо удоволствие да си нанасям грима с тях.

Ами това бяха покупките ми за лятото. Очаквайте утре още нови неща.

Labels: ,