DM & Aliexpress/Buyincions Haul



DM & Aliexpress Haul

Hello girls! First of all I want to say that yesterday I bought my first tablet and finally I made an Instagram account. ^_^ If you know any cool apps, please share them in the comments below. Let’s move to the haul. Big part of the products are from DM and the other part is from Aliexpress and buyincoins.

1 – Alverde shower Gel  Vanilla & Mandarine – 2 euro – it smells very good – like the body butter.
2 & 3 – Balea Sampoos – 1 euro/each – These shampoos are amazing. For the first time I tried Balea shampoos 2 years ago and since then I have at least one in the bathroom.
4 – Dontodent tongue brush– 1 euro – that’s my second tongue brush from the same brand. I’ve never though that I have so many disgusting tings on my tongue.. I don’t know if this removes everything, but I feel much better after trying it.
5 – Ebelin Owl Q-tips ~ 1 euro – Just look at the print… I don’t need to say anything else.
6 & 7 – Bracelet & Earrings – 2 euro/for all of them – from my favorite jewelry  store ever Bijouland in Plovdiv.
8 – Mint Watch ~ 2.50 $ - my absolutely favorite watch for this year. You’ve seen it here
9 – Hair brush – 2.50 $ - it helps me to comb my hair. I reccomend it  for curly/ long hair.
10 – Essence lipliner 08 Red Blush - 1.10 euro – I don’t like this brand but I needed red lipliner for the Alverde lip gloss and I’m going to use it only a few times. The color is pretty and the liner is very soft.
11 – Maybelinne Color Drama  110 Pink So Chic – 2.50 euro – Gorgeous dark purple. As you see this year I buy very unusual for me colors of lip products.
12 – Alverde Colorful Paradise lip laquer 30 Paradise Red– 4 euro – I wanted to buy something from the new collection and the lipglosses were the most interesting products. The color is dark red and very glossy.
13 – Golden Rose lipstick 128 – 1.50 euro – That’s my first orange lipstick and I adore it. I was very scared to wear this color but it wasn’t so bad as I thought.
14 – Necklace – 1$ - I wanted to buy this type of necklaces last year but I couldn’t find it anywhere in Bulgaria.
15 – Alverde Deo Spray  Lime & Sage – 2.50 euro – it protects from odor, but I don’t like very much the smell of lime.
16 – Alverde Deo Roll On Mango & Papaya – 2 euro – amazing product. When the temperatutre outside is less than 25 degree it really protects me from odor. When it’s very hot it can’t protect me. For the upcoming months it’ll be must have for me.
17 – Watch necklace – 3.50$ - It’s super cute and cheap. How can’t I like it?
18 – Facial Hair REmoval ~ 1$ - very interesting product. It removes very fast but a little bit painfully the upper lip hair. Of course the first 2-3 times I felt a lot of pain, trying to understand how to use it properly.
19 – Alverde Translucent Loose  powder -  2.50 euro – I haven’t tried it yet, but it’s very silky and smells nice.
20  – Alverde Mineral Make-up Base  -1.50 euro – I haven’t tried it yet.
21 – Alverde Natural Foundation 10 Light Porcelaine – 1.60 euro – I bought the same 3-4 month ago but I haven’t used it. I gave it to my cousin just to try it and never seen it again. This one is very light, I hope we’ll like each other.


Swatches Golden Rose | Alverde | Essence | Maybelline


Здравейте, момичета! Първо искам да ви споделя, че вчера си купих първия таблет и си направих акаунт в Инстаграм. ^_^ Ако имате някоя любима апликация за таблет/смартфон, ще се радвам да я споделите с мен. За в момента си изтеглих дежурните Фейсбук, Блогловин, Туитър.. Нека преминем към самата статия. Голяма част от продуктите са от ДМ, а другата от Aliexpress и buyincions.

1 – Alverde душ гел  Vanilla & Mandarine – 4 лв.ухае много хубаво – също като крема за тяло от същата серия пак на Алверде.
2 & 3 – Balea шампоани2 лв./всекиМного, много ги харесвам тези шампоани. За първи път пробвах шампоан на Балеа преди около 2 години и оттогава имам поне 1 в банята. Колкото и да харесвам шампоана на Алверде, не ми измива хубаво маслата. Обмислям скоро поръчка от Iherb и може там да си намеря перфектния шампоан без силикони и сулфати.
4 – Dontodent четка за език под 2 лв. това ми е втората такава четка, само цветът е различен. Никога не съм си мислела, че може да имам толкова ужасни неща на езика. (разбирай налепи.. примерно след като ядеш сладолед по езика ти има адски много останали сладки неща..) Не знам дали тази четка премахва всичко, но определено си чувствам устата по-чиста след употребата й.
5 – Ebelin клечки за уши с бухалчета – под 2 лв.  – то е ясно, че ги взех само и единствено заради бухалите..
6 & 7 – гривна & обеци  – 4 лв. /общо от най-любимия ми магазин за бижута Бижуленд в Пловдив. Досега не съм си купувала толкова цветни обеци, но много ми допаднаха и са чуседен аксесоар за почти всичките ми дрехи. Гривничката също е много сладка, но я нося радко, защото предпочитам часовници.
8 –  ментов часовник  ~ 2.50 $ - най- най-любимия ми часовник за тази година, ако не и изобщо. Показвала съм ви го тук.
9 – четка за коса – 2.50 $ - предполагам повечето от вас са чували за четките Десата, Макадамия, Тангъл Тийзър. Е тази е горе-долу такава, само че доста по-евтина. Много ми харесват този тип четки и ги препоръчвам на всички с къдрава/дълга коса.
10 – Essence молив за устни 08 Red Blush – 2.20 лв.не харесвам тази марка особено, но ми трябваше молив, който да ползвам с гланца на Алверде. Ще го ползвам само няколко пъти затова и не съм подбирала особено. Цветът е хубав, моливът е мек, засега ми харесва.
11 – Maybelinne Color Drama молив/червило за устни 110 Pink So Chic – 5 лв.Страхотен тъмно лилав цвят. Както виждате тази година си купувам продукти за устни с доста необичайни за мен цветове.
12 – Alverde Colorful Paradise гланц 30 Paradise Red– 8 лв.исках да си купя нещо от колекцията още когато излезе и гланцовете ми се сториха най-интересни. Цветът е тъмно червен и много лъскав.
13 – Golden Rose червило 128 – 3 лв. – това е първото ми оранжево червило и го обожавам. Не се бях осмелявала да нося такъв цвят червило досега, но стои доста добре. Консистенцията на червилото доста ми харесва.
14 – колие – 1$ - още миналата година исках да си купя подобно колие, но не можах да намеря никъде в Русе.
15 – Alverde део спрей Лимети & градински чай5 лв.  – много добре предпазва от изпотяване, но самия аромат на лимети не ми харесва особено. Въпреки това го ползвам и съм доволна.
16 – Alverde део рол он манго & папая 4 лв. – много добър продукт. Когато  температурата е под 25 градуса наистина предпазва от неприятни миризми. Но когато е по-топло използвам мини стиковете на Рексона. За идващите хладни месеци е един от задължителните за мен продукти.
17 – колие часовник – 3.50$ - адски е сладко и евтино. Как да не го харесвам?
18 – уред за премахванена окосмяването по лицето ~ 1$ - много интересен продукт. Премахва бързо, но малко болезнено косъмчетата над горната устна. Разбира се първите 2-3 пъти доста ме болеше, докато се опитвах да разбера как точно да го използвам.
19 – Alverde прозрачна пудра  -  4.50 лв.  – Още не съм я използвала (освен за пробата), но мишите много приятно и е доста фина и изглежда естествено.
20  – Alverde минерална база за грим  - 3 лв.  – Не съм я тествала още.
21 – Alverde натурален фон дьо тен  10 Light Porcelaine – 3.20 лв.  – купих си същия преди 3-4 месеца, но не съм го и използвала. Дадох го на братовчедка ми да го пробва и не го видях повече. Консистенцията му е доста лека, надявам се че ще се харесаме взаимно. 

Labels: ,