Страници

September 12, 2014

The Book List Challenge

the book list challenge
Hello girls! As you probably know there's The Book List Challenge on Facebook.  The idea is to list 10 books which you remembered somehow and to tag 10 people to do the same. I won't tag anyone but I'll be happy if you list your favorite book/books in the comments below.

1. "Let me tell you a story" - Jorge Bucay
2 "Rich Dad, Poor Dad" - Robert Kiyosaki 
3 "The Da Vinci Code" - Dan Brown 
4 "Harry Potter" - JK Rowling 
5 "The Godfather" - Mario Puzo 
6 "And Then There Were None" - Agatha Christie 
7 "The Monk Who Sold His Ferrari" - Robin Sharma 
8 "To Have or to Be" - Erich Fromm 
9 "THE ECHO 101 Motivational and Inspirational Short Stories" - Geries Awwad
10 "Remember Me?" - Sophie Kinsella

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Здравейте, момичета! Из Facebok напоследък се върти едно книжно предизвикателство и една моя приятелка ме тагна и реших да споделя и с вас 10-те книги, които в момента са ми най-любими и въздействащи. Аз не тагвам никой, но ще се радвам да ми напишете коя е вашата любима книга в коментарите по долу.

"Изброй 10 книги, които по някакъв начин си запомнил/а и отбележи 10 човека, които да направят същото. Не мисли твърде много. Книгите просто трябва да са имали някакъв ефект върху теб."

1. "Нека ти разкажа" - Хорхе Букай
Най-любимата ми книга на автора, изчела съм почти всичките му и тази за мен си заслужава най-много. Просто Букай е един от авторите, които те променят.
2. "Богат татко, беден татко" - Робърт Кийосаки
Първата книга на Кийосаки, която прочетох. Той също ми е един от любимите автори, изчела съм почти всичките негови книги. Смятам, че всеки един би трябвало да прочете поне една книга за финансова грамотност. Обмислям отделен пост за книгите му, защото наистина си заслужават. 
3. "Шифърът на Леонардо" - Дан Браун
Тук ситуацията е същата. Изчела съм почти всички книги, всяка от които те пленява и искаш да четеш все повече и повече.
4. "Хари Потър" - Джоан Роулинг
Тук мисля, че всеки израстнал през 90-те ще ме разбере. Уникална поредица, която те въвлича в един магичен и приказен свят. За мен тази поредица е символ на едно прекрасно детство.
5. "Кръстникът" - Марио Пузо
6. "10 малки негърчета" - Агата Кристи
За мен това е най-добрата книга на Агата Кристи.
7. "Монахът, който продаде своето Ферари" - Робин Шарма
8. "Да имаш или да бъдеш" - Ерих Фром
9. "Скритият дар" - Джериес Авад
10. "Пожелай ми слънчогледи" - Софи Кинсела
Авторката ми е една от любимите, когато ми се чете някое по-леко четиво. Харесвам всичките й книги. Много са леки за четене и увлекателни. Идеални за плажа или преди лягане.

No comments:

Post a Comment