Страници

July 5, 2014

Realash: is it worth the price + video

 Hello girls! It's been 3 months since I'm using Realash and it's time to share with you my opinion. I used the enhancer for 3 months everyday (except 3 days) every night on my upper lashes. Now I'm using it 3-4 times a week. And I have product for the next 2 months or more. Since I started using the product I see no side effects.

The results:
My lashes are more thicker and dense. When I remove my eye makeup with foam or oil I feel my lashes scratching my fingers. I think that my eyelashes look like my eyebrow lashes. :D I mean they are similar to thickness. As for the length I see difference but not something WOW. Probably my lashes are 1/5 longer. Also I see difference in my last lower lashes. They are very long. The biggest difference before and now is how my eyelashes look when I apply mascara. They are more expressive and thicker. Also I see a few new hair. As to the darkness.. my lashes are black, so I don't see difference.

In the moment Realash is on sale for 28 euro (30% off). The regular price is 40 euro. If you are wondering whether to buy it, on sale the product is acceptable.

I like the product and I recommend Realash to girls with shorter lashes. You'll see bigger difference than if you are with long lashes. If you don't feel comfortable with you eyelashes and you have some extra money, try it.

And the video is in the end of the post.
P.S. That's my first video ever, so I might be a little bit nervous. Sorry for the "umm" moments . :)

What do you think about the result? Do you see any difference?

You can see my previous posts here and here.


realash eyelash enhancer before and after
ПРЕДИ И СЛЕД

Здравейте, момичета! Минаха 3 месеца откакто използвам Realash и е време да споделя с вас мнението ми за продукта. Използвах серума 3 месеца (без 3 дена) всяка вечер на горните мигли. Сега ги използвам 3-4 пъти в седмицата. И имам още продукт за следващите 2 месеца, ако не и повече. През времето, в което използвах серума, не забелязах никакви странични ефекти.

Резултати:
Миглите ми са по-гъсти и плътни. Когато премахвам очен грим с пяна или олио усещам как миглите ми дращят пръстите. Мисля, че вече миглите ми изглеждат като веждите ми. :D Имам в предвид, че са еднакво плътни. Колкото до дължината, има разлика, но не е ефекта УАУ. Може би миглите ми са с около 1/5 по-дълги. Най-голяма разлика в дължината забелязах около 5-тата седмица. Също така забелязвам разлика в крайните долни мигли. Станали са доста дълги. Най-голяма разлика преди и след употребата на продукта забелязвам, когато нанеса спирала. Миглите ми изглеждат доста по-изразителни и обемни. Също така виждам и нови косъмчета. Колкото до по-тъмните мигли.. миглите ми са черни, така че не виждам разлика.

В момента Realash е намален на 56 лв. (30%) Нормалната цена е 80 лв. Ако се чудите дали да си купите продукта, на намаление цената е приемлива.

Харесва ми самия продукт и препоръчвам Realash на момичета с по-къси мигли. Ще видите по-голяма разлика, отколкото ако сте с по-дълги мигли. Ако не се чувствате добре с миглите си и имате излишни пари, опитайте го.

А ето и видеото.

P.S. Това е първото ми видео, така че може да съм малко нервна и неуверена. И на 100 пъти да има "ъъъ", "ааа" :D

Какво мислите за резултатите? Виждате ли разлика?

Може да видите предишните ми постове тук и тук.



2 comments:

  1. Много добър клип, Маги и много интересен.Очаквам с нетърпение и други твои клипове- с грим, маникюр и т.н.
    Определено стоиш интересно пред камера и имаш очарователно и силно присъствие.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, Светле! Радвам се, че ти допадна клипчето. :)

      Delete