Страници

June 4, 2014

April & May Haul

april and may haul

It's been so long since my last Haul post. Why? Read more about it here. I'm so happy because a lot of the things above were on my wishlist for the last 4 months.
  • Alverde family shampoo with apple and papaya - 300 ml. for 2 euro
  • Alverde beauty & fruity  3 in 1 foam with apple and lime - 150 ml. for 2.50 euro
  • Alverde beauty & fruity mattifying cream with apple and lime - 50 ml. for 2 euro
  • Alverde natural light foundation in #10 light porcelain - 30 ml. for 4.50 euro
  • Alverde duo bronzer in #10 light bronze -  7 gr. for 4 euro
  • Aromica grape seed oil - 50 ml. for 2 euro
  • b.pretty lipstick in #1 roseige - 2 euro
  • Biobaza universal cream - 90 ml. for 1.80 euro
  • Eterika natural lavender water - 150 ml. for 1 euro
  • Golden Rose velvet matte lipstick in #07 - 1.60 euro
  • Himalaya herbals dental cream 100 gr. + 50 gr. for 1.60 euro
  • Brushes from buyincoins (angled, round & tapered) 2.50 euro
april and may haul

Мина толкова много време от последния ми пост с нови придобивки. Защо? Прочетете повече тук. Много съм щастлива, защото много от нещата, споменати по-долу бяха в уишлиста ми за последните 4 месеца. Извинявам се, че цените на продуктите на Алверде са закръглени, но загубих касовите им бележки.
  • Алверде семеен шампоан с ябълка и папая - 300 мл. за около 4 лв.
  • Алверде beauty & fruity 3 в 1 почистваща пяна с ябълка и лайм - 150 мл. за около 5 лв.
  • Алверде beauty & fruity матиращ крем с ябълка и лайм - 50 мл. за около 5 лв.
  • Алверде фон дьо тен в цвят #10 light porcelain - 30 мл. за около 9 лв.
  • Алверде дуо бронзър в цвят #10 light bronze - 7 гр. за 9 лв.
  • Аромика масло от гроздови семки - 50 мл. за 4 лв.
  • b.pretty червило в цвят #1 roseige - 3,60 лв.
  • Биобаза универсален крем - 90 мл. за 4,20 лв.
  • Етерика натурална лавандулова вода - 150 мл. за 2 лв.
  • Golden Rose матово червило в цвят #07 - 3,30 лв.
  • Хималая паста за зъби 100 гр. + 50 гр. за 3,20 лв.
  • Четки от buyincoins (angled, round & tapered) - 5 лв.

За кой продукт ви се чете първо?

14 comments:

  1. За четките и почистващата пяна :P

    ReplyDelete
  2. За четките ;)) И аз съм им хвърлила око .Поръчвала съм от buyincoins и съм много доволна .Ще ми бъде много полезно :)

    ReplyDelete
  3. Кремчето на Алверде е много хубаво <3

    ReplyDelete
  4. За четките + матиращия крем и пяната на Алверде :))

    ReplyDelete
  5. За бронзъра и маслото от гроздови семки - за маслото ми е любопитно как точно го ползваш :))

    ReplyDelete
  6. Супер haul-че :) Ех, малко се надявах този бронзър да е eyebrow kit :D
    Четките изглеждат хубави, до сега не знаех дори за същеструването на този сайт, май ще се поразровя! :)

    blog | the pastel daisy

    ReplyDelete
  7. Бронзърът, подходящ ли е за много светла кожа и доволна ли си от него ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Моята е доста светла (тип Снежанка) и съм доста доволна от него. Нанасям го върху цялото лице и стига да не прекалявам с количеството придава лек закар на кожата и лицето ми не изглежда толкова бледо и болнаво.

      Delete
    2. Супер, мерси много!!! Надявам се най-нкарая да намеря нещо ,което не ми оранжавее на супер бялата кожа :P

      Delete
    3. Дано останеш и ти доволна от продукта! :)

      Delete
    4. Взех го и останах доволна, за мое очудване намерих една неотваряна и непипана бройка в дм на номер 10.Макар че има много фини блестящи частици на лицето не се виждат, с хубаво преливане избягвам оранжев ефект и добивам лек цвят ( впредвид че съм бяла като платно :D). Доволна съм като цяло и откъм състава му. Сега като се загледах в поста се сетих за крема на алверде с ябълка и лайм. Отдавна го имам ,но си седи почти неизполван. При мен матира за около час и не виждам някакъв ефект от него, а и ароматът му ми идва доста силен и изкуствен. Какво ти е мнението за фон дьо тена на алверде, подходящ ли е за мазна кожа? Трудно намирам матиращ фон дьо тен, който да не ми запушва порите и да не се изприщвам цялата от него :( Предварително ти благодаря за инфото!

      Delete
    5. Супер! Радвам се, че ти харесва! Това с намирането на неотваряна опаковка в ДМ си е мисията невъзможна почти. :D Аз добре се разбирам с крема за лице, но съм със смесена кожа и даже сега (12 през нощта) имам едвам леко омазняване около носа. Може да го пробваш като крем за ръце, аз когато го купувах го обърках за такъв. А за фдт.. пробвала съм го 3-4 пъти, но ставах все оранжева, а уж добре го преливах и го дадох на братовчедка ми за морето, но тя не остана доволна. Стоял й на черти и много бързо й се омазнява лицето. Като цяло несполучлива покупка е. Защо не пробваш минерален фдт? Аз съм се насочила към такъв, защото явно с течния няма да се сработим. Друг вариант е да видиш на Аврил, био козметика е, има я в Лили и има много доволни френски блогърки от техните продукти.

      Delete
    6. Да май така ще стане, просто по интернет не искам да поръчвам, защото трудно си намирам толкова светъл цвят ( в предвид, че ползвам Color Stay в цвят 150 Buff,който е възможно най-светлият). Освен това не слагам фон дьо тен всеки ден , искам да го имам за определени случаи и често не ги доизхабявам дори , докато са в срок на годност (все няма угодия :D ) Спряля съм се на Аврил, Benecos или Lumene, но последният ми идва малко тъмен.

      Delete
    7. Мисля, че няма да сбъркаш, ако избереш Аврил или Бенекос. :) Ще се радвам да споделиш после мнение дали си останала доволна.

      Delete