Страници

June 1, 2014

REVIEW | ALVERDE Honigmelone Body Butter & Vanillа Mandarin Lip balm

 Alverde body butter lip balm

Hello girls! How are you? Sorry for my absence last month but I was in Croatia for 2 weeks. It was wonderful there. I'll tell you more about it in one of the next posts (still waiting for the cool photos). And today I'll talk about my first 2 Alverde products. Last month I bought 5 more! So it's obvious that I like this brand. All Alverde products are natural, without synthetic flavoring agents, coloring and preservatives. They contain no substances based on mineral oils or synthetic base materials. Cruelty free. A big part of the products are vegan. Available only in DM stores.

♥ 

Здравейте, момичета! Извинявам се за отсъствието ми миналия месец, но бях в Хърватия за 2 седмици. Прекарах си чудесно. Ще ви разкажа повече в някоя от следващите публикации (още чакам хубавите снимки). А днес ще си говорим за моите първи 2 продукта на Алверде. През изминалия месец си купих още 5! Мисля, че е очевидно, че харесвам марката. Всички продукти на Алверде са натурални, без синтетични ароматни вещества, оцветители и консерванти. Не съдържат вещества на базата на минерални масла или на синтетична основа. Не са тествани върху животни. Голяма част от продуктие им са веган. Може да ги намерите в ДМ.

ALVERDE HONIGMELONE BODY BUTTER (€ 1.35 - 50 ml)

Wonderful product! It comes in a very cute and little pot. It's suitable for dry skin. Mainly I use it for my elbows, feet and hands. It absorbs very fast and leaves my skin so soft and moisturized and without the sticky effect. I'm not a melon person but this butter smells amazing. The consistency is thick but super easy to apply. Vegan.

Ingredients:

ALVERDE Honigmelone Body Butter

АЛВЕРДЕ МАСЛО ЗА ТЯЛО ПЪПЕШ МЕДЕНА РОСА (2,69 лв. - 50 мл.)

Чудесен продукт! Опаковката е супер сладка и мъничка. Продуктът е подходящ за суха кожа. Аз го исползвам главно върху лактитие, краката и ръцете. Попива доста бързо и оставя кожата ми супер мека и хидратирана и без лепнещ и кир ефект. Което е повече от чудесно! Не съм от хората, които харесват пъпешите, но това масло ухае невероятно и ми се приисква да си похапна с лъжица. :) Консистенцията е малко гъста, но маслото се нанася супер лесно. Веган.

Състав:
ALVERDE Honigmelone Body Butter

ALVERDE VANILLA MANDARIN LIP BALM (€ 1 - 4.8g)

One of my favorite lip balms! The product comes in a stick form. The lip balm is slightly yellow but it doesn't leave any color on the lips. The aroma is mandarin and vanilla. It hydrates, moisturizes and soften my lips, it's a great base for lipsticks. It find it slightly hard to apply because of it's texture. It doesn't stick and it doesn't leave glossy effect, which makes it suitable for men. It's very economical product. For 6 months I used 1/3 of it. Vegan

Ingredients:

Alverde Vanillа Mandarin Lip balm

АЛВЕРДЕ БАЛСАМ ЗА УСТНИ ВАНИЛИЯ И МАНДАРИНА (1.99     лв. - 4,8 гр.)

Един от любимите ми балсами за устни! Продуктът идва под формата на стик. Балсамът е светло жълт, но не оставя никакъв цвят върху устните. Ароматът е на мандарина и ванилия и е чудесен. Хидратира и омекотява устните ми и е чудесна база за червило. Намирам го малко трудно за нанасяне заради текстурата му: все едно има кристалчета захар вътре. Но в никакъв случай не го отчитам като минус, просто не е като балсамите на Нивеа например. Не лепне и не оставя бляскав ефект, което го прави подходящ и за мъжете. Балсамът е много икономичен. За 6 месеца съм изхабила 1/3 от продукта. Веган.

Състав:

Alverde Vanillа Mandarin Lip balm

I definitely recommend these 2 products! Especially in winter when probably all of us have problem with dry skin and cracked lips.

Do you like Alverde products?


Определено препоръчвам тези два продукта! Особено за по-студено време, когато кожата е по-суха, а устните - напукани.

Харесвате ли продуктите на Алверде?

8 comments:

  1. Оо, харесах балсамчето ... и аз наскоро преоткрих продуктите на Алверде. Последно видях в една тубичка, продукт от сорта на база за грим, минимизиращ порите и едвам устоях на изкушението да го купя :D

    ReplyDelete
  2. Четох много хубави мнения за нея. И аз й се каня, както и на базата за сенки. Да видим кога ще ги удостоя с честта да си намерят нови другарчета. :D

    ReplyDelete
  3. И аз от известно време се заглеждам по продуктите на марката,но все още не съм купила нищо..и това ще стане! :Д
    P.S Леле,колко бавно изхабяваш един балсам :Д аз един го "удрям" за около месец и половина :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахахаха Руми :D Аз освен него ползвах и този на Хималая, но аз много бавно си изхабявам продуктите.
      Алверде имат травел размери от някои продукти. Можеш да вземеш за проба 1-2 да видиш дали ще ти харесат. :)

      Delete
    2. Сега съм хвърлила око на един слънцезащитен крем,който може да се ползва и за лице.Една приятелка си го взе скоро и е много доволна. :)

      Delete
    3. Хмм, не бях забелязвала слънцезащитните продукти на Алверде. Ще ги погледна следващия път, когато отида в ДМ. Мерси за инфото! :)

      Delete
  4. Охх ..направо мисля това да е следващият ми крем за тяло..Звучи и изглежда много добре , само не знам дали ще се спогодя с аромата ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. В сравнение с крема с макадамия, който ми мирише странно, този много ми допадна.

      Delete