Review | Yves Rocher Sexy Pulp Gloss Volume in 03 Rose Vif


Yves Rocher Sexy Pulp 03 Rose Vif

Hello girls! Today I'll talk about Yves Rocher Sexy Pulp lip gloss in #03 Rose Vif. IT was a part from a Bulgarian beauty box (like Glossybox). I haven't used Yves Rocher products before, but from the 2 I'm using right now I'm very impressed.

Sexy Pulp Gloss Volume is availabe in 5 shades. (in YR uk site) The package is very cute and fits in every bag or even purse. Тhe color is amazing. Such a gorgeous pink with little glitter particles. It's suitable for every skin. The applicator is very interesting and easy to use. This lip gloss is not sticky at all. It doesn't last long but let's just say something around 1-1.5 h. It hydrates very well my lips. And the aroma.. it smells like a cake. A strawberry parfait?! I haven't noticed any plumping effect, but from experience I don't believe that a lip gloss can maximize my lips. This lip gloss is 2.5 ml. 10 ml costs 10 euro. You can buy it in Yves Rocher Stores or in some Internet site. I have no idea what are the ingredients. I searched the Internet but there was no results.

I recommend Yves Rocher Gloss Volume, if you want to spend 10 euro on a lip gloss. I prefer spending 10 euro on a lipstick. :)

Have you tried this gloss? Are you a fan of Yves Rocher?


Yves Rocher Sexy Pulp 03 Rose Vif

Здравейте, момичета! Днес ще ви споделя какво мисля за глоса на Yves Rocher в цвят Rose Vif. Глосът беше част от октомврийската (?!) кутия на Pinks, но умишлено не го отворих, защото зимата изобщо не обичам гланцове. Косата ми постоянно залепва за тях. Досега не бях използвала козметиката на Yves Rocher, но от 2-та продукта, които използвам сега, съм впечатлена.

Sexy Pulp се предлага в 5 цвята (според английския сайт на марката). Опаковката е много сладка и се побира във всяка чанта, че даже и в портомоне. (Особено ако обичате да излизате само с големите портомонета. Аз в момента съм с такова и побира адски много неща!) Цветът е много приятно розово с малки блестящи частички. Според мен е подходящо за всеки цвят кожа, защото не е много пигментирано. Апликаторът му е с много интересна форма и много лесен за употреба. Глосът изобщо не лепне (юхуу!!), но не издържа кой знае колко време. При мен издръжливостта му е около 1-1,5 ч. Хидратира много добре устните ми, а ароматът му... Ухае на някаква супер яка плодова торта. Може би ягодово парфе?! Не забелязах pulp ефект, т.е. да ми прави устните по-плътни. Но от опита ми с още 2-3 такива не вярвам, че един глос може да увеличи обема на устните ви. Глосът е 2,5 мл. 10 мл. се предлат на цена от около 20 лв. Можете да закупите продукти на Yves Rocher във фирмените магазини на марката или от някой интернет магазин. В Ivis също забелязах продукти на марката от типа на душ гелове, шампоани и кремове за тяло. Търсих доста в Интернет за състава на глоса, но не намерих нищо.

Препоръчвам ви Sexy Pulp, ако бихте похарчили 20 лева за гланц. Аз лично бих предпочела да ги дам за червило. :)

Пробвали ли сте този глос? Фен ли сте на Yves Rocher?


Yves Rocher Sexy Pulp 03 Rose Vif

Labels: , , ,