Страници

April 30, 2014

Does Realash Eyelash Enhancer Work? My 1 month experience

Hello! You might be curious if Realash eyelash enhancer is worth the money. I think that it's doing its job pretty well. And I used it only 4 weeks. As I said in my previous post it's very easy to apply. I apply it every night on the eyelids and I haven't noticed any secondary effects. The area around my eyes doesn't become darker.

My lashes are dark but now I see them darker and thicker. I noticed new hair!!! I captured one of them in the photo below. I spent so much time taking photos of my eyelashes and I hope you see the difference. I feel my lashes thicker and darker. Also I see them a little bit longer. And no, that's not "the placebo effect".
My eyelashes after 1 month using Realash

Funny fact: My boyfriend asked me a few times what mascara I'm wearing and I wasn't wearing any. :D (with my blogging experience I can say that he's into cosmetics and he knows a lot about skincare, brands, ingredients, etc.. I'm so proud of him! :D)

Of course everyone's eyelashes are different. If you have shorter eyelashes, probably you'll have faster result.

Do you notice any difference in my lashes?
What do you thing about this kind of products? Do you believe in their effect?

Здравейте, момичета! Сигурно сте любопитни дали Realash си заслужава. Смятам, че си върши добре работата, а го използвам само 4 седмици. Както казах в предишния пост много е лесен за нанасяне и не отнема повече от 1 минутка. Нанасям го върху клепачите всяка вечер и досега не съм забелязала никакви странични ефекти. Зоната около очите ми не е станала по-тъмна (както пише, че може да се появи при някои дами).

Миглите ми са тъмни по принцип, но сега забелязвам, че са станали по-тъмни и по-плътни. Забелязах, че имам нови косъмчета!!! Успяла съм да уловя едно от тях на снимката по-долу. Нащраках доста снимки на миглите ми и се надявам, че забелязвате разликата. Освен плътността и това, че са по-тъмни, мисля и че станали по-дълги. И не, това не е "пласебо ефект".

Забавен факт: Приятелят ми на няколко пъти ме пита коя спирала съм ползвала, а не бях. :D ( с досегашния ми опит като блогър, мога да кажа, че е навътре в козметичния свят и знае много (даже прекалено) за грижата за кожата, козметичните марки какво предлагат, съставките на козметиката и т.н.. Толкова се гордея с него. :D )


Разбира се миглите на всяка една жена са различни. Ако имате по-къси и рехави мигли, най-вероятно ще имате по-бързи резултати.

Забелязвате ли някаква разлика в миглите ми?
Какво мислите за този тип продукти? Вярвате ли, че имат ефект?







3 comments:

  1. Ако трябва да бъда честна смятам, че само си внушаваме (и аз ползвам такъв продукт, но друга марка)... И заради едно ново косъмче 100лв и отгоре за мен не си заслужават. Та в крайна сметка същото това косъмче би могло да падне при следващото търкане на току що събудилите ни се очички например.. :) Дали са един нюанс по-тъмни или по-светли?... Това няма да ме спре да нанеса два слоя спирала... :) Стигала съм до там, че дори съм си подстригвала с ножичка миглите (през глупавия пубертетски период), за да порастнат по-силни, здрави и плътни косъмчета... Ха ха! Не можеш да излъжеш майката природа!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще подкрепя :) Аз нещо слабо я виждам разликата. Ти си имаш хубави мигли и такива експерименти не са ти нужни. За такива чудеса вярвам само след като продукта е свършил и останалия резултат. Знам обаче какво да искаш да си надарен с нещо, ама да не си :)

      Delete
    2. Момичета, благодаря ви за коментарите! :)) Аз също не бих дала 100 лева за подобен продукт, защото си харесвам миглите такива, каквито са. Според мен това е продукт, подходящ за момичета с по-рехави и по-къси мигли. При тях ще си проличи доколко действа този тип продукти.

      А за рязането на миглите, една приятелка също по време на пубертета си ги е рязала. Не знам дали е от това или не, но сега миглите и са доста дълги, макар и прави. :D

      Delete