Страници

February 13, 2014

Lush The Sweetest Thing

Hello! A few months ago when I was in Sofia I visited Lush store in The Mall. I've heard so much about Lush's fresh handmade cosmetics, but there is no other store in Bulgaria except the one in Sofia.

The staff is very nice and kind. In the store I felt like I'm in a candy shop. Maybe I spent there at least one hour because I couldn't decide what I want. Finally I decided to get The Sweetest Thing (£11.95).

I got a gift from the lovely seller from the photos below. This 'thing' smells very nice and is just about enough for one use. After using it my skin smelled for a few hours and it was very soft.

Лъш София

Лъш България
 
Лъш София България
 
  Здравейте! Преди няколко месеца, когато бях в София, посетих магазина на Lush в The Mall. Бях чувала (чела по-скоро из блоговете) за козметиката на Lush, но няма друг магазин в България, освен този в София. (Междувременно бях решила, че искам нещо от Sephora или Mac, но някак си не ми се даваха 40 лв. за червило примерно. Но съм много доволна, че избрах Lush пред декоративната козметика.) Всички от продуктите, споменати по-долу, са веган.

Персоналът е много любезен и учтив.В магазина се почувствах като в магазин, пълен със сладки. Прекарах сигурно 1 час, чудейки се какво искам. Имат толкова много интересни и хубави продукти, кой от кой по-вълнуващ. Момичето, което ме обслужваше, се опита да нацели вкуса ми, като ме питаше постоянно дали харесвам цитруси или ванилия примерно. Но нито един от продуктите не ми мирише на това, което тя казваше, че миришат.  Не знам как ме изтърпя момичето, но съм й много благодарна. Всичките аромати обаче ми бяха някак странни и непознати. Или поне за носа ми, свикнал с химическите миризми на козметиката. Накрая реших да взема The Sweetest Thing (29,90лв) главно заради желето. 

 Получих брошура на Lush и подарък от прекрасното момиче, което ме обслужваше. Да, това е тя, на снимката по-горе. Та това "нещо" (идея си нямам какво е, но е като пластелин) ми стигна за един път. След като го използвах кожата ми ухаеше няколко часа и беше много мека.


Лъш The Sweetest Thing


 The Sweetest Thing

The main reason I selected this set is because one of my favorite songs is The Sweetest Love by Robin Thicke. The package is very cute.

This set includes: 
Shimmy Shimmy Glitter Bar (£4.50/30g) - that's my least favorite product from this set. The one and only time I used it I was like some kind of disco diva from the 80's. It smells like vanilla. It took me one month to remove all the shimmy glitter from my clothes. I'm wondering what to do with it. If you have any ideas, share them in the comments below.

Ingredients
: Fair Trade Organic Cocoa Butter, Calcium Sodium Borosilicate and Titanium Dioxide, Fair Trade Shea Butter, Perfume, Fair Trade Vanilla Absolute, Clary Sage Oil, Lavender Oil, Benzoin Resinoid, *Linalool, Coumarin

The Godmother Soap (~£2.20/70g) - that was a good one, but very uneconomical. I used it only 5 times. It smells like some kind of fruits. It makes my skin soft and hydrated but after using it the hair on my hands got sticky.

Ingredients: Water, Propylene Glycol, Rapeseed Oil and Coconut Oil, Sodium Lauryl Sulfate, Perfume, Sodium Hydroxide, Sodium Stearate, Synthetic Musk, Glycerine, Sodium Chloride, EDTA, Tetrasodium Etidronate, Benzyl Benzoate, Methyl Ionone, Colour 45410, Colour 17200

Sweetie Pie Shower Jelly (£3.25/100g) - that's my favorite. It's so fun to shower with it. Unlike the previous one, this one is very economical. It will probably be enough for about 15-20 uses. It smells like blackcurrant and cherry. It's mentioned that it's suitable for washing hair. So I decided to try it that way and I'm so glad I did. My hair is very glossy and easy to comb. Even in the second day i can smell the aroma!

Ingredients: Glycerine, Cherry Infusion, Sodium Laureth Sulfate, Coconut Infusion, Propylene Glycol, Carrageenan Extract, Perfume, Bergamot Oil, Cassis Absolute, Cypress Oil, *Limonene, *Linalool, Snowflake Lustre, Colour 17200, Colour 42090, Methylparaben, Propylparaben


Лъш The Sweetest Thing

 The Sweetest Thing

Главната причина, поради която избрах този комплект, е че една от любимите ми песни е The Sweetest Love на Robin Thicke. Горе долу се припокриват като имена. :) Опаковката е много сладка. Жал ми беше да я разкъсам, за да отворя кутийката. Която межу другото е пълна със зрънчо и още мирише на Лъшовските продукти.

Комплектът включва:

Масажно блокче Shimmy Shimmy (11,90лв / 30g) - това ми е най-нелюбимото нещо от този сет. Първият и единствен път, когато го използвах, бях като някаква диско дива от 80-те. Мирише на ванилия и както се досещате е пълно с блестящи частички. Отне ми един месец да премахна всички тези брокатчета от дрехите ми. Чудя се какво да правя с блокчето и съм го оставила настрана. Ако имате някакви идеи, споделете в коментарите долу.

Състав: Какаово масло (Theobroma cacao), Брокат с преливащи се цветове (Polyethylene terephthalate and Acrylates copolymer), Твърдо масло от ший (Butyrospermum parkii), Парфюм (Perfume), Масло-абсолют от ванилия (Vanilla planifolia), Масло от меча пета (Salvia sclarea), Лавандулово масло (Lavandula angustifolia), Бензоева смола (Styrax tonkinensis pierre), *Линалол (*Linalool), *Кумарин (*Coumarin)


Сапун The Godmother (~ 5,50лв / 70g) - за мен е сполучлив продукт, но много неикономичен. Стигна ми за 5 пъти. Мирише на някакви плодчета. Омекотява и хидратира кожата ми, но след употреба косъмчетата на ръцете ми залепват за кожата ми.

Състав: Вода (Aqua), Пропилен гликол (Propylene Glycol), Рапично масло и кокосово масло (Brassica napus and Cocos nucifera), Натриев лаурил сулфат (Sodium Lauryl Sulfate), Парфюм (Perfume), Натриев хидроксид (Sodium Hydroxide), Натриев стеарат (Sodium Stearate), Синтетичен мускус (Synthetic Musk), Глицерин (Glycerine), Натриев хлорид (Sodium Chloride), Етилендиамин тетраоцетна киселина (EDTA), Тетранатриев етидронат (Tetrasodium Etidronate), Бензил бензоат (Benzyl Benzoate), Багрило 45410 (Colour 45410), Багрило 17200 (Colour 17200)


 Душ желе Sweetie Pie (9,90лв / 100g) - това е любимият ми продукт от комплекта. Толкова е забавно да се къпеш с него. Постоянно трябва да внимаваш как да го държиш, за да не замине в канала. За разлика от сапуна, желето е икономичено. Още не съм го изхабила, но предполагам, че ще стигне за 15-20 пъти употреба. Ухае невероятно на касис и череши. На самата кутийка пише, че е подходящо и да се мие косата с него. Доста време се чудех да пробвам или не, но накрая се реших и много се радвам, че предприех тази стъпка. Малко е странно да си търкаш главата с желе, но косата ми стана адски лъскава (нещо, което не съм постигала с друг шампоан) и лесна за разресване. Даже и втория ден усещах ароматът му!
Състав: Глицерин (Glycerine), Черешова запарка (Prunus cerasus), Натриев лаурет сулфат (Sodium Laureth Sulfate), Запарка от кокосов орех (Cocos nucifera), Пропилен гликол (Propylene Glycol), Екстракт от ирландски мъх (Chondrus crispus), Парфюм (Perfume), Масло от бергамот (Citrus aurantium bergamia), Масло-абсолют от касис (Ribes nigrum), Масло от кипарис (Cupressus sempervirens), *Лимонен (*Limonene), *Линалол (*Linalool), Брокат с преливащи се цветове (Polyethylene terephthalate and Acrylates copolymer), Блясък снежинки (Snowflake Lustre), Багрило 61585 (Colour 61585), Багрило 18050 (Colour 18050), Метилпарабен (Methylparaben), Пропилпарабен (Propylparaben)

Лъш комплект The Sweetest Thing

Лъш Шими Шими
my hand after trying to remove Shimmy Shimmy without result
ръката ми след като се опитах да премахна Shimmy Shimmy безуспешно
 I saw SLS and parabens in the ingredients, so I'm not sure I'll eventually buy more Lush products. Isn't the idea of Lush products for fresh and easy to spoil cosmetics without chemistry?

Предвид факта, че в състава на някои продукти има SLS и парабени, не съм сигурна, че бих  си закупила още продукти на Lush. Идеята за Lush не е ли за свежа и бързо разваляща се  козметика без химии?

6 comments:

  1. И аз скоро се сблъсках със Shimmy Shimmy. В момента стой и ми ароматизира чекмеджето. Иначе го ползвам след епилация да омекотява кожата най-вече на краката и под мишниците, хем да не се вижда много и да не блести, хем там има нужда от омазняване :)

    Мисля, че някои от продуктите на Lush нямат даже и парабени и SLS, можеш да погледнеш онлайн магазина им, там има информация за всеки.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много добри идеи. И аз мисля да постъпя така. Разгледах другите продукти и си набелязах някои.Благодаря ти! :)

      Delete
  2. OMG this post is too cute!!! I love it :)) Hey, I nominated you fot the Liebster award!! I don't know it you are familiar with it, but you can check out the rules in my blog http://2ferocious.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the nomination. I'll definitely do it! :)

      Delete
  3. Great post, lush products are the best!

    http://istylethereforeiiwear.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete