Страници

February 5, 2014

January Favorites


Himalaya Herbals Cocoa Butter lip balm & Alverde Vanilla Mandarin Lip Balm - I used this 2 balms to prevent my lips from cracking and they did very well their job.

Ikarov coconut oil - I haven't mentioned this product before, but I fell in love with it. I use it mainly for my face as a night cream and sometimes on my nails and hair. It's amazing. My skin became "normal". It feels moisturized, healthy and my blackheads decreased. For it price it makes wonders.

♥ Lush Sweetie Pie - I like it so much. The consistency makes me smile and laugh every time when I use it. :) I like that it's handmade and the ingredients are wonderful. It's also very economical. When I use it I don't need to apply lotion after shower because my skin is not dry anymore.

Himalaya Herbals Dental Cream - probably it's not a very good idea to talk about toothpaste but this one is wonderful. It's much better product than Colgate, Aquafresh etc. I used Bilka natural toothpaste before but I didn't liked it and I bough this.The ingredients could be better, but except that this is a really good product - it cleans very well my teeth, whitens them and maintains fresh breath.

Homemade Scrub - I mixed sugar and almond oil. That's all. I use it on my feet, on my face, on my lips. Probably that's one of the best thing I've ever done to my body. It costs 0.50 euro, but the effect is priceless.

Book of the month: The Da Vinci Code - I watched the movie a few years ago and liked it. Last month I get the book from the local library and I read it for a couple of days. It's much better than the movie. I want to read all Dan Braun's books. Currently I'm reading Digital Fortress.

Movie/TV series of the month: The Nanny - it's old TV series, but very funny. I haven't laughed so much recently on another TV series.

Song of the month:Pharrel - Happy ♫ this song is a-m-a-z-i-n-g! I can listen it non stop. It makes my day. Never mind what I'm doing when I hear it I start dancing and singing.
                 


Балсам за устни Himalaya с какаово масло & балсам за устни Alverde с ванилия и мандарина  - използвах тези балсами за да предпазя устните си от напукване и си свършиха добре работата.

♥ Кокосово масло Икаров - не съм споменавала този продукт преди, но се влюбих в него. Използвам го главно за лицето си като нощен крем и понякога върху ноктите и косата. Чудесно е. Кожата ми стана "нормална". Чувствам я хидратирана, здрава и черните точки намаляха. За цената си прави чудеса.

Желе Lush Sweetie Pie - много ми харесва. Консистенцията му ме кара да се усмихвам и смея всеки път когато го използвам. :) Харесва ми, че е ръчно направено, че съставките са чудесни. Също така е много икономичен продукт. Когато го използвам не трябва да нанасям лосион след баня, защото кожата ми не е суха.

Паста за зъби Himalaya - може би не е добра идея да говоря за паста за зъби, но тази е чудесна. Много по-добра е от Colgate, Aquafresh и т.н. Преди използвах пастата за зъби на Билка, но не ми хареса и си купих тази. Съставът можеше да е по-добър, но като изключим това, този продукт е много хубав - чисти добре зъбите, избелва ги и поддържа дъха свеж.

♥ Домашно направен скраб - смесих захар и бадемово масло. Това е всичко. Използвам го за краката си, за лицето си, за устните си. Вероятно това е едно от най-добрите неща, които съм правила за тялото си. Струва 1 лв., но ефектът е безценен.

Книга на месеца:
Шифърът на Леонардо - гледах филма преди няколко години и ми хареса. Миналия месец взех книгата от библиотеката и я прочетох за няколко дена. Много по-добра е от филма. Искам да прочета всички книги на Дан Браун. Сега чета Шестото клеймо.

Филм/сериал на месеца: Гувернантката - старичък е, но е много забавен. Не съм се смяла скоро толкова много на друг сериал.

Песен на месеца:Pharrel - Happy ♫ тази песен е н-е-в-е-р-о-я-т-н-а! Мога да я слушам нонстоп. Оправя ми деня. Независимо какво правя, огато я чуя започвам да танцувам и пея.

10 comments:

  1. И аз много харесвам кокосовото масло на Икаров като го използвам главно за косата ми :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз наблягам на бадемовото за косата. Ако ти се експериментира пробвай и с него. :)

      Delete
  2. Ако наистина помага кокосовото масло срещу черните точки е време да го пробвам и върху лицето си. Но за косата спор няма - любимо!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Поне при мен помага. Доколкото знам и ти ползваш крема на Дева от Био серията и мисля, че ще се съчетаят добре. :)

      Delete
  3. Един съвет от мен- по-добре си вземи един голям буркан кокосово масло от някой био магазин. Ще останеш очарована- можеш да го ползваш и за маска за коса

    ReplyDelete
    Replies
    1. Така ще направя, но първо да си изхабя маслата, които ползвам в момента. :)

      Delete
  4. Много любим мой сериал.На Дан Браун изчетох всички книги на български и останах очарована.Определено книгата е по-добра от филма :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм тръгнала по твоите стъпки с книгите му. :)

      Delete
  5. Мале, абсолютно идетични любимци имаме за месец Януари. :D За книгите на Дан Браун, няма да съжеляваш. Изчела съм абсолютно всички. :D Песента също не спирам да я слушам и гледам сериалчето всяка вечер по БТВ Комеди. :) Чудесна публикация! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че ти харесва публикацията! :) Мисля, че книгите на Дан Браун ще са манията ми тази година. Адски са интересни. :))

      Delete