Страници

February 24, 2014

Ikarov hair stimulant and oils

Hello! Today I'll share with you one of my favourite products for healthy and happy hair, face and body. Ikarov is a Bulgarian brand which sells natural cosmetics. The following products are one of the favourite products of Bulgarian women.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Здравейте! Днес ще ви покажа едни от любимите ми продукти за здрави и щастливи коса, лице и тяло. Не вярвам да има някоя от вас, която да не е чувала за продуктите на Икаров. Аз научих за тях от .. bg-mamma. Кой друг? :)

Икаров стимулант за коса / масло

Hair stimulant - I use it before taking shower on dry hair. I put a little on my scalp and I massage it I spread it along the full length of my hair. After that I put a shower hat and sometimes towel and I stay for at least 2 hours. I don't use more shampoo than usual. The first one month there was no result, or I couldn't see it. But after a few weeks using it my hair became more shiny, not so dry and really have new hair growing. I don't use it every time. Sometimes when I don't have time I miss this step. But I try to use it once a week. For 3 month of using it I used about 2/3 of the product which makes it very economical and budget friendly. This stimulant smells strong, but I like it. It's yellow, just like sunflower oil. It's for all hair types. 125 ml costs around 2.50 euro. It's good after using one bottle of this treasure to make a rest for 2-3 months.

Ingredients: herbal extracts of milfoil, nettles and nasturtium and almond oil in which four essential oils are dissolved: rosemary, lavender, bergamot and ylang-ylang.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
 Стимулантза коса – Използвам го преди баня върху суха коса. Изсипвам малко количество върху ръката си и масажирам скалпа като се старая да го разнеса върху дължините на косата. След като съм се намазала хубавичко си слагам шапка за баня, а понякога и кърпа, и стоя така поне 2 часа. Не използвам повече шампоан от обикновеното. Първия месец нямаше резултат, или аз поне не успях да видя. Но след няколко седмична употреба косата ми стана по-блестяща, не толкова суха и ми бяха поникнали бебешки косъмчета. Не бях много редовна в използването на стимуланта. Имаше и периоди, когато не ми се стоеше 2 часа с него. Но се стараех да го ползвам веднъж седмично. За 3-месечна употреба съм изхабила около 2/3 от продукта, което го прави много икономичен и бюджетен. Ароматът на стимуланта е силен, но на мен ми харесва. На цвят е жълт, като олио. Стимулантът е подходящ за всеки тип коса. 125 мл. струват около 5 лева. Добре е след употребата на една опаковка от това съкровище да направите почивка от 2-3 месеца.

Състав: билкови екстракти от бял равнец, коприва и латинка в бадемово масло, в което са разтворени четири етерични масла: розмариново, лавандулово, бергамотово и иланг-илангово.

Икаров стимулант за коса


Almond oil - I use it with the hair stimulant. I apply it in the end of the hair before bath. Sometimes I use it after that (or coconut oil) and I can say that I don't have split ends.
Also I used it in that scrub and I'm pleased with the results. I use it to exfoliate my face, lips, feet, knees and elbows. 55 ml costs around 1 euro.
 –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Бадемово масло – Използвам го заедно със стимуланта за коса. Нанасям го върху краищата на косата преди баня. Понякога го използвам и след това (или кокосово масло) и мога да кажа, че нямам заплетени краища и цъфтяща коса.
Също така го използвах и в този скраб и съм доволна от резултата. Използвам го за ексфолиране на лицето, устните, краката, колената и лактите. 55 мл. струват 2-2.50 лв.


Икаров бадемово масло


Coconut oil - I use it mainly as a night cream. Its solid, but when it touches the skin it liquefies. Bonus: when I apply it with fingers I use it for my cuticles and nails. My blackheads decreased, but don't expect them to disappear. In the morning my face is not shiny like when I use creams. I use coconut oil for my hands and elbows as cream. After epilation it removes all the wax and doesn't irritate the skin. 60 ml costs around 1 euro.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Кокосовомасло – Използвам го главно като нощен крем. Твърдо е, но при допир с кожата се втечнява. Бонус: когато го нанасям с пръсти действа и върху кожичките и ноктите. Черните точки по лицето ми намаляха. Ако решите да го използвате върху лицето, не очаквайте да изчезнат току така. Сутрин лицето ми не е така мазно, както в нощите, когато използвам кремове. Използвам кокосовото масло и като крем за ръце и лакти. След епилация премахва всички след от кола маска и не дразни кожата. Цената му е 2-2.50 лв. за 60 мл.



Икаров кокосово масло

 
I don't like the package of the products. They look way too comunistic. Despite that I would recommend you these products if you are looking for cheap oils. If you want bio, organic oils, search in the bio markets.
 –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Не харесвам опаковката на продуктите. Прекалено ми е комуниистическа. Въпреки това, препоръчвам ви тези продукти, ако си търсите евтини масла. Ако си търсите био, органични масла, потърсете в био магазините или интернет.

6 comments:

  1. Не съм пробвала нищо на Икаров,но ме заинтригува много :) Записвам си веднага в "Какво да купя от България" :) Благодаря за чудесният пост

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дано останеш и ти доволна от тях. Запиши и балсамите за устни на Хималая. ;) Радвам се, че ти харесва постът! :)

      Delete
    2. АА балсамите на Хималая имат боклуци вътре,има ги и тук :)

      Delete
    3. Сега като каза погледнах пак състава на балсама и има няколко неща, които не са много Ок. Но в сравнение с Nivea, Leocrema са направо чудесни.

      Delete
  2. Аз много ги харесвам и обмислям да ги направя част от ежедневната ми грижа за кожата :)

    ReplyDelete