December 2013 Haul

January 05, 2014

Hello! Today I'll show you what I bought last month. Hah, these products are the last I got just before my "100 day spending ban". I feel a little bit weird because in this moment I want to buy more and more products but luckily my boyfriend keep me away from shops. Okay, I stop speaking about how hard is to keep myself away from buying more cosmetics. Let's see what I bought:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Здравейте! Днес ще ви покажа какво си купих миналия месец. Хах, сега като се замисля това са последните продукти, които съм си купувала преди да се реша да не си купувам нищо козметично за 100 дена. Чувствам се малко странно, защото искам да си купувам разни неща (последно реших, че ми трябва матовото червило на Голдън Роуз, защото всички блогърки го хвалят.. пък и нямам матово червило), но за щастие приятелят ми ме държи далеч от магазините. Не че имам нужда от нови придобивки, но като знам, че не трябва да си купувам нищо в следващите месеци, все се намират неща, които да се навия, че искам. Добре, спирам да ви говоря за това колко е трудно да се пазя от купуване на козметика. Да видим с какво се сдобих миналия месец:


Impala cosmetics Gloss Focus - топ лак със стъклен ефект - 12 мл. - 2.48 лв.
още не съм го използвала, защото си доизхабявам 2 топ лака на Перфект.

Паста за зъби на Хималая - 100 гр. + 50 гр. - 3,09 лв.
взех си я, защото четох доста положителни мнения за нея в бг-мама. Има 2 пасти в кутиийката. Малката я дадох на приятеля ми и засега изказва само суперлативи по неин адрес. Аз още използвам пастата на Билка и не мога да изкажа мнение.

Дезодорант Nike Woman Pink Paradise - 200 мл. - 6 лв.
баща ми и Крис използват мъжките дезодоранти на Nike от доста време и реших, че щом не мога да се сдобия с любимият Nivea ще потърся някой Nike. Много съм доволна от покупката си. Ухае на нежни цветя и предпазва от неприятни миризми.

Лак Bourjois So Laque - 10 мл. - подарък при покупката на следващите 2 продукта
декември имаше промоция в Ивис на продуктите на Буржоа. Консултатнтките много ме ядосаха, защото ми връчиха този лак и не ми дадоха да си избера нещо друго.. Но така или иначе ще ми влезе в употреба, защото черният ми лак на Голдън Роуз е на привършване.

Пудра Bourjois Healthy Balance - 9 гр. - 12,98 лв.
не съм я използвала още, но четох много положителни ревюта за нея на чуждестранни блогърки, а също и на български и реших, че ми трябва. Така или иначе скоро ще ми свърши пудрата на Ейвън.

Чъби Bourjois #02 Fuchsia Libre - 2.75 гр. - 10.98 лв.
както ви споменах в предишния пост много ми хареса. Отдавна го исках и съжалявам, че чак сега си го взех. Не е много дълготрайно, но цветът и хидратацията му много ми допадат.

Balea измиващ гел за лице - 150 мл. - около 4 лв.
много ми хареса гелчето. Почиства добре и не усещам кожата си суха след употреба. Продуктите на Балеа започват все повече да ми харесват.

Масло за тяло Alverde с пъпеш - 50 мл. - 2,69 лв.
четох в блога на Ели за него и така или иначе съм в търсене на по-хубава козметика реших да пробвам малката опаковка.

Балсам за устни Alverde с мандарина и ванилия - 4,8 гр. - 1,99 лв.
отначало ми се стори много странно на консистенция. Все едно има захар вътре. Но определено ми харесва.

____________________________________________

Impala cosmetics Gloss Focus top coat - 12 ml. for 1.25 euro - I haven't tried it yet because I want to finish 2 Perfect top coats.

Himalaya Herbals Ayurvedic Dental Cream - 100 gr. + 50 gr. for 1.60 euro
I've read a lot of positive reviews for this product in a bulgarian forum. The package includes 2 toothpastes and my boyfriend tried one of them and liked it a lot. Currently I'm using another one so I can't express my opinion.

Nike Woman Pink Paradise - 200 ml. for 3 euro
my father and Kris use Nike's deodorants and they like them so I decided to try one. I'm very happy that  I bough this. It smells very well (flowers) and protects from unpleasant smells.

Bourjois So Laque nail polish - 10 ml. - girt for the following products
There was a promotion in Ivis (local drugstore) for all Bourjois products. Buy 2 get 1 one free. The consultants disappointed me so much. They gave me this nail polish and didn't want to replace it for another product.. However I'll use it.

Bourjois Healthy Balance unifying powder - 9 9. for 6.50 euro
I haven't tried it yet but I've read a lot of positive reviews of foreign bloggers, also bulgarian and I decided that I need it. And I'll finish soon my Avon powder.

Bourjois Color Boost #02 Fuchsia Libre - 2.75 gr. - 5.50 euro
As I mentioned in my last post I like it. I wanted it for so much time. It's not a long lasting product but I like the color and the hydration.

Balea Washing Gel - 150 ml. for 2 euro
I really like this gel. It cleans my skin and after using it I don't feel my skin dry. I'm starting to like  the Balea products more and more.

Alverde Body Butter Melon - 50 ml. for 1.35 euro
I read about it in Eli's blog and I'm searching for good cosmetics and I decided to try the small package.

Alverde Lip Balm Mandarin & Vanilla - 4.8 gr. for 1 euro
First time I tried it it was very strange like consistency. It seems like there was sugar in it. But I definitely like it.

You Might Also Like

2 comments

  1. А гелчето за лице дали е подходящо за по-суха кожа?

    ReplyDelete
    Replies
    1. На етикета пише, че е подходящо за всеки тип кожа. Според мен не би ти изсушило кожата. :)

      Delete