Страници

January 3, 2014

2013 favorites


Hello ladies! I usually don't write this kind of posts for every month but I have a lot of favorite products for 2013. So let's start.
___________________________________________
Здравейте, момичета! По принцип не пиша такъв тип постове за изминалите месеци, защото продуктите ще се повтарят ако не всеки месец, то поне през месец. Но смятам, че за 1 година съм събрала много любими продукти. Със сигурност съм изпуснала 2-3 още, но се събраха доста продукти и без това. Хайде да започваме. :)


Himalaya Herbals lip balm - това е любимият ми засега балсам за устни. Съставът му ми харесва, много е икономичен и предпазва устните ми.
Avon Naturals Vanilla body whip -
много любимо суфле за тяло. Сега като си гледам публикацията бих включила и ексфолианта към този пост..
Deva Bio Vital face cream - досега все нямах късмет с кремовете за лице, но този е много добър. Очаквайте ревю за него скоро.


 Chanel Illuminating Powder - определено стана всекидневна част от грима ми. Придава деликатен блясък, който трае изключително дълго време.
Perfect Sand nail polishes #S58 & #S69 - най-носените от мен лакове за изминалата година и все ги нося двата заедно.
Bourjois blush #54 Rose Frisson - също като хайлайтъра този руж стана неизменна част от грима ми.
Golden Rose Selective nail polish #61 - хах, сега като си търся поста за този лак се сетих, че не съм ви го показвала. Но предполагам сте разбрали от други блогове за тази серия. Много издръжлив и бюджетен лак. Специално този цвят стои много красиво.
Avon Pressed powder - за нея съм ви споменавала тук, и то преди повече от година. Още не мога да й видя дъното, но качеството й си остава също така добро както в началото.


 Chanel Chance Eau Tendre - не мога да описвам аромати, но този за мен е подходящ за пролетта/лятото. Издържа около 20 часа. Ароматът му е по-скоро плодов.
Nivea Angel Star - любимият ми дезодорант ever, който за жалост не мога да намеря никъде вече.
Avon Bond Girl 007 - от 2 години го използвам през есента/зимата и още не съм му стигнала средата. Издържа повече от 24 часа. Ароматът му е топъл, прасковен.


 Ikarov hair stimulant & Ikarov almond oil - скоро ще пусна ревю за стимуланта за коса и за бадемовото масло, но много ми помогната за косата.
Balea Trend It Up - ползвам го повече от година и имам чувството, че ще ми стигне за още една. Факт е, рядко го използвам, но си заслужава.


Golden Rose Ultimate Color lipgloss #16- любимият ми гланц, който съм имала някога. Не лепне и издържа сравнително доста време.
Bourjois Color Boost #2 Fuchsia Libre- най-новата ми предколедна придобивка. Но за времето, през което съм го носила, много ми хареса и ме е яд, че не съм си го купила по-рано.
Inglot freedom system #70 -
идеално се съчетава с гланца на Golden Rose.
Impala silicone eyeliner #03 - много е икономичен. След 4 месеца ще се сдобия със светло синия.
Avon Supershock eyeliner in black- кой ли не е чувал за него.. Даже очната линия, която ползвам в момента, не е толкова наситено черна колкото този молив.
Chanel Rouge Coco Shine #56 Chance -
любимото ми лятно червило.
1D lipstick Kiss You - тази година това е 4-тият ми продукт за устни с такъв цвят.
Avon Color Trend lipstick Passion - безспорният ми фаворит за есенно червило.
Impala Smudge Brush #10 - много добре смесва цветовете и засега не е паднал нито един косъм.
Essence gel eyeliner brush - забравих да я спомена в поста за Essence, но май това е единственият продукт, който харесвам на марката. Използвам я както с очна линия, така и със сенки.
Oriflame brush - и двете четки нанасят много хубаво червило/коректор.


Lilly oil-based nail polish remover - от година и половина не съм си купувала друг, като изключим, че един път си купих оранжевия, който за разкика от този, изобщо не ми хареса. Зеленият премахва лесно дори и пясъчните лакове.
Bioderma Sensibio micelle solution - имам я от първата кутия на Pinks и в сравнение със зелената е идеална за моята кожа. А самото шишенце е адски удобно при пътувания.
Rose Water - използвам я за маски за лице, като тоник, за освежаване на лицето..


Which are your favorite products for 2013-th?
_____________________________________
Кои са вашите любими продукти за 2013-та?

5 comments:

  1. Супер неща си включила!!Бадемовото масло,стимуланта на Икаров,червилото Kiss you и балсамчето на Himalaya..все продукти,които и аз много харесвам!
    Искам да те помоля само за ревю на чъбито ти на Bourjois,че точно към него съм се насочила.. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Другата седмица ще го имаш :)

      Delete
  2. Много се радвам, че хайлайтера на Chanel и ружа на Буржоа са станали част от всекидневния ти грим.
    Както че си харесала достатъчно червилото и парфюма и те са сред любимците.
    Такива неща радват сърцето ми:)
    Целувки, Маги:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Всичките са повече от чудесни! Благодаря ти за възможността да ги пробвам! Целувки и от мен! :)

      Delete
  3. Суфлето за тяло на Avon и на мен ми е любимо!Ухае невероятно :))

    ReplyDelete