Страници

January 1, 2014

100 day spending ban

Happy New Year! Let 2014-th be a better and more successful than the previous! Be very healthy, happy and loved! :)

100 day spending ban

January 1st - April 10-th


Last year I tried to do something like this: project 10 pan. Until now, some things stay at home (and it's time to throw them out), and I'm buying more and more. Epic fail .. So I decided this year to be more drastic. In the next 100 days I will not buy any cosmetics. I was thinking to turn books and clothes to this, but there I don't waste so much money. And  I can wear clothing 2-3-5 years and for another book I will always find a place. :)

*I am going to make a few exceptions: deodorant, face cream, toothpaste, washing gel/cream.

Anyone else thinking of doing this?



Честита Нова Година! Нека 2014-та бъде по-добра и по-успешна от предходната! Бъдете много здрави, щастливи и обичани! :)

100 day spending ban

1-ви януари - 10-ти април


Миналата година се опитах да направя нещо подобно: project 10 pan. И досега някои от нещата си стоят вкъщи (и е крайно време да ги изхвърля), а аз си купувам още и още. Epic fail.. Затова реших тази година да бъда по-драстична. В следващите 100 дена няма да си купувам никаква козметика. Мислех си да включа и книгите и дрехите към това, но там не прахосвам толкова пари. Пък и дрехата мога да я нося 2-3-5 години, а за още една книга винаги ще намеря място. :)

* Изключение ще правят нещата, които евентуално ще изхабя и нямам техни заместители, като например: дезодорант, крем за лице, паста за зъби, почистващи средства.

Някоя от вас желае ли да се включи?

14 comments:

  1. И аз ще правя промени с цел намаляване на колекцията и взимане на по-качествени неща,но да не си купувам нищо не мога :D
    Успех със задачата :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Успех и на теб! :) Аз съм решила първо да си изхабя текущите и после и аз мисля да се поогледам за по-хубави продукти.

      Delete
  2. Стискам палци да успееш, аз не бих могла :-)

    ReplyDelete
  3. Аз също реших да започна годината с прочистване и съм наредила една камара неща, които трябва да изразходя. За купуването на нови, не че нямам желание, но финансите понякога жестоко ме спират.
    Ще следя с интерес как се справяш и по някое време мога да се включа. Успех!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ще се радвам да се включиш. Тъкмо да си помагаме една на друга и да се спираме от покупките. И мен ме спират финансите, особено ако си харесам нещо по-скъпо. Но на този етап ми и свиди дам дам примерно 20 лв. за лак на Опи..

      Delete
  4. Трудно начинание, аз не бих се справила, честно си признавам :D

    bbrillliantt.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Трудничко си е, но пък е интересно. :)

      Delete
  5. Браво, Маги!Много смело решение!Аз не знам дали бих се справила.
    А за какво ще употребиш спестените пари?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси! Искам да си купя таблет/смарфон скоро и тъкмо ще ускоря процеса. :)

      Delete
  6. Страхотна идея и много щадяща джоба!
    Весела Нова 2014!
    Girl's temptations | Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Даа, определено ще ми пощади финансите! Весела и на теб! :)

      Delete