Страници

December 17, 2013

Ideas for Christmas presents

Hello ladies! Here are some ideas for Christmas presents from me:
Здравейте, момичета! Ето няколко идеи от мен за подаръци за Коледа:

1. Handmade toy / Ръчноизработена играчка

Винаги съм била любителка на DIY нещата. За моя огромна изненада Крис ми подари за именния ми ден мега retard-ския бухал. :D Ако се поровите в Pinterest ще откриете много  прекрасни идеи.

2. Magazine subsciption / Абонамент за списание
От сайта на Санома Блясък се бях абонирала за Elle. Срещу 4 лв. (+ 2 лв. наложен платеж) получавам 4 списания Elle, които ми ги доставят в пощенската кутия и не ми се налага да се разхождам навън в студа и да помня на коя дата излиза списанието. Прочетох и доста интересни статии.

3. Moneybox / Касичка

Какъв по-хубав подарък за някой, който има за цел да отиде на екскурзия в чужбина или да си купи някоя по-голяма покупка.

4. Book / Книга
Предполагам вече знаете за страстта ми към книгите. Ако имате познати, които обичат да четат книги, какъв по-хубав подарък от една чудесна книга.

5. Slippers / Топлинки




Идеален подарък за хора с вечно студени крака. Моите си ги взех от Jumbo за 10-ина лева и това е най-добрата ми покупка за изминалия месец.

6. Christmas cup / Коледна чаша Винаги е опция за подарък на някой, който обича да пие постоянно чай/кафе. В момента има интересни предложения на Twinings. Коледна чаша нямам, но за изминалата година си купих 3 чаши, в който си пия топлите напитки.

7. Chocolate & sweet things / Шоколад & сладки

(Не че искам да се хваля, но Крис е много изобретателен когато става въпрос за бухали и сладки. Четете по-нататък за още негови творения.) Хубавото на този подарък е, че след като изядеш сладките си имаш хубава кутия, където да съхраняваш разни други неща.

*За по-миналата Коледа ми подари дамска чанта, пълна с всякакви дребни сладки нещица за похапване. За съжаление нямам снимка, но беше попадение право в десятката.

8. Stuff that make you think (puzzles, tapestry, kakuro, sudoku...) / Неща, които те карат да мислиш (пъзели, гоблени, судоку, какуро...)
Ако сте ми виждали предизвикателството 101 in 1001, знаете, че едно от нещата е да наредя пъзел с 1000+ части и да ушия гоблен. Е, днес си купих гоблен, още съм в търсене на идеалния пъзел. Иначе решаването на судоку и какуро е много добра идея, когато искате да разпуснете малко, когато сте натоварени. По книжарниците се продават много книжки и биха били подходящ подарък за хора, които обичат математиката. (лични мои наблюдения)

9. Watch  / Часовник


Казват, че когато подариш часовник е на раздяла, но всеки си има лично мнение. На мен са ми подарявали 3-4 досега. Този ми е подарък за РД и за момента ми е любимия часовник. Защо ли?!

10. Teach yourself Italian/French or course / Самоучител по италиански/френски или курс
Ако ученето на нов език ви е цел за 2014-та, има много самоучители на пазара, а в grabo има доста оферти за курсове по чужди езици.

11. Flower with hidden Nutella / Цвете със скрита Nutella

Мисля, че това е най-оригиналният подарък, който съм получавала от Крис. (може би защото ми изяде половината от предния буркан и да се реваншира прояви креативност. :) ) Само гледайте да увиете хубаво цветята, че бурканът целия беше подгизнах, когато махнах целогана.

12. Tools & brushes / Инструменти & четки
Ако някой ваш познат ви обича да майстори, един комплект с инструменти би го зарадвал изключително много, а един комплект четки биха били много добра идея за подарък за дамите. Особено за блогърките. :)

13. Cosmetic set / Козметичен комплект


Препоръчвам да изберете нещо, което човекът, на който ще подарявате, не би си го купил сам. Аз например се сдобих с този комплект на Lush като подарък за рожденния ми ден.

14. Bottle of wine / бутилка вино
Дори и аз, която не пия, знам, че една бутилка хубаво вино би се харесала на повечето хора. Или уиски, водка...

15. Key holder / Ключодържател

... ♥ 
Всеки има ключове и заслужава хубав ключодържател, който да разхожда напред-назад.

16. Voucher / Ваучер
Дали ще е ваучер за пазаруване от DM, Lilly или Technopolis няма значение. Ще дадете свободата притежателят му сам да си избере подаръка.

17. Devices / Джаджи


Ако имате повече финансови възможности може да изберете някой хубав фотоапарат, мишка, клавитура, слушалки, таблет, смартфон... Много искам да ви похваля мишката си на Logitech. Имам я от 2 години и засега си работи без проблеми. А преди това смених 2 мишки за 2 месеца.

18. Eco-friendly gift / еко-съобразен подарък


 Тази година получавам предимно бухали за подарък. Не си мислете, че се оплаквам. Даже напротив. Този специално много си го харесвам, защото е еко. Един такъв сувенир би бил много хубав подарък захора, които се стремят да живеят "зелено".


I hope you are inspired by this publication! Have a nice week! ♥
Дано сте почерпили вдъхновение от публикацията. Хубава седмица! ♥



No comments:

Post a Comment