Bourjois little round pot blush #54 Rose Frisson

Hello! For English scroll down!

Здравейте! Днес ще ви споделя мнението си за печения руж на Bourjois, който спечелих от giveaway-я на Светлана. В момента и аз правя giveaway и може да се включите в него като цъкнете тук!

Bourjois little round pot blush #54 Rose Frisson


Първото нещо, което ми грабна вниманието е сладката кръгла кутийка. Затваря се с магнит, което я прави много стабилна и вътре има малка мека четка за руж, която използвам за нанасянето на продукта. Досега не й е паднал нито един косъм. Вътре в миниатюрната кутийка има и кръгло огледалце. Ароматът на самия руж е страхотен. Ухае на скъп парфюм, но не натрапчиво, а съвсем леко.

Още с първите няколко ползвания този продукт се превърна в един от любимците ми и след половин година употреба не си личи да е намалял. Много икономичен продукт, с който (според мен) не бихте прекалили. При мен издържа около 6 часа. Цветът е убито розов, ако мога така да се изразя, с малки блестящи златисти частички. #54 е подходящ според мен за светла и средна кожа.

 Добре пигментиран е и досега не ми се е случвало да прекаля с количеството. Цената му е около 15 лв. за 2.5 гр. продукт. Състав няма отбелязан на опаковката, което отчитам за голям минус, но изрично пише, че е без парабени.

Да, бих ви го препоръчала. Обаче аз съм хвърлила око на кремообразните ружове на Bourjois и мисля, че следващият ми ще бъде такъв.


The first thing I liked in this product is the cute little round pot. The closing mechanism is magnetic which makes the package very stable and in the pot we find a little soft brush brush which I use for applying this product. Also in the package we find a little circle mirror. The smell of this blush is awesome. It smells like expensive perfume but the smell is very soft, not strong at all.

With the first few samples this product became one of my favorite products and for 6-months use I don't see any changes of quality which makes it very economical product. On my face it lasts 6 hours. The color is soft pink with gold shimmer. In my opinion #54 is for light or medium skin.

 The product is well pigmented and I've never applied too much/looked like clown. The price is 7.50 euro for 2.5 gr / 0.08 oz product. There is no ingredients on the package which I don't like but it's mentioned that this product is with no parabens.

Yes, I'll recommend it! But maybe next I'll probably buy Bourjois cream blush.


 Кои са ви е любимите продукти на Bourjois?

What are your favorite Bourjois products?


Labels: , , ,