Страници

December 1, 2013

1D giveaway (open BG only)

Здравейте, момичета! :) Това е 100-ната ми публикация и исках да е специална за вас - моите читателки. Много ви благодаря за всяко едно посещение и за всеки един коментар в блога! Надявам се, че това, което пиша ви харесва и съм ви помогнала в избора ви на продукти.

Както ви споделих по-рано през изминалия месец вече съм в коледно настроение и реших да зарадвам някоя от вас с нещо скромно, но от сърце. Както виждате от снимката по-долу наградите са 1D makeup dinkies & I want Zayn lipstick. Слагам снимка и с моите продукти, за да видите как изглеждат продуктите.





За да участвате в giveaway-я трябва:
- да сте последовател на Fashion Books Inspiration с GFC;
- да сте харесали Facebook страницата на Fashion Books Inspiration;
- да ми оставите коментар по-долу с вашия e-mail и да ми напишете какво ви / не ви харесва в моя блог или да ми споделите какво ви се чете по-често, за да може Fashion Books Inspiration да стане по-уютно местенце за вас.

Giveaway-ят ще продължи до 15 декември 2013 г.  вкл. (неделя) и  на следващия ден - 16-ти декември (понеделник) ще изтегля победителката. Тя ще има 48 часа да ми отговори на e-mail-а. Ако не ми отговори, ще избера друга победителка. Giveaway-ят е отворен само за България.

Успех на всички! ♥


EDIT:

Момичета, първо искам да ви благодаря за милите коментари! Много се зарадвах, че цели 27 момичета се включиха в giveaway-я. Доста време се чудих как да избера победителя: дали да е с листчета, дали да заснема видео или с random. И накрая се спрях на последното.

И победителят е:



Честито, Руми! :)

54 comments:

  1. Аз лично харесвам много DIY идеи и ще се радвам ако правиш повече такива :))
    ioanna_909@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Ще се постарая в бъдеще да правя повече такива постове. :)

      Delete
  2. Май ще съм първа :)
    Лично обожавам да чета DIY, Empties или някакви покупки.
    Дизайнът е приятен и лесен за четене.
    П.П. 101 in 1001 - Страхотна идея <3
    Мейл - svetlami1@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Радвам се, че 101 за 1001 ти харесва. Ще се радвам да започнеш и ти едно такова предизвикателство! :)

      Delete
  3. Обожавам публикациите от типа DIY ♥
    nelka_dimitrova97@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Нели! :)

      Delete
  4. Всичките ти публикации са страхотни,харесва ми,че са на леснодостъпни продукти :) vania1998@abv.bg

    ReplyDelete
  5. Блога ти много хубав! Много са ми полезни ревютата и много харесвам публикациите за нови покупки :)
    danaq@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Ще се постарая да включвам повече публикации за нови покупки. :)

      Delete
  6. Честита ти 100тна публикация! Още много по толкова ти пожелавам! :-) В GFC те следвам под името Elitsa Ellie, харесах и фейсбук страничката ти. Харесвам публикациите тип "ревю", които при теб са на достъпни марки на Бг пазара.
    fairylandofellie@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Ели! :)

      Delete
  7. Аз харесвам публикации от типа Empties, New haul, Favorites. Не мога да кажа, че има нещо, което не ми харесва в блога, а напротив - блогът ти е едно приятно и уютно местенце. :)
    tm90034@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Много сладурски подарък си избрала :)) Чета блога ти от доста време и ми харесва много,защото дизайна е приятен(което е важно) и публикациите ти са интересни :) Не се сещам за нещо,което да не ми харесва
    Най-много харесвам empties,haul,DIY-публикациите.
    cosmetics.rumi@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Руми! :)

      Delete
  9. Хей, ще се включа и аз, късметът ми досега не е сработил, но по Коледа стават чудеса,хаха. Блогът си е супер, повече DIY, както и може би нещо свързано с дрехи, това би ми било интересно :) Поздрави!
    antonova.antoaneta@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Тони! :) Ще се опитам да постна нещо и за дрехи. :)

      Delete
  10. Любими са ми идеите за маникюр и направи си сам. Ще се радвам и на продължение на "Мъже говорят за..." :)
    karaivanova ( @ ) abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Криси! :) Аз продължение отдавна се каня да правя, но все нещо се случва. Ще се постарая скоро да го има. :)

      Delete
  11. Честита 100-на публикация!Пожелавам ти още 100*100 :))) На мен блогът ми е уютен така както е.Най-много ми допада, че си искрена и споделяш реалното си мнение за продуктите без значение от марката и цената им.Успех във всичко! <3
    veselina_1586@mail.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Веси! :)

      Delete
  12. Обичам да чета публикации за празни опаковки и за нови придобивки. Освен това, лично за твоя блог ще е супер, ако има продължение на "Мъже говорят за...".

    boginq.todorova@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Ще се постарая скоро да има продължение! :)

      Delete
  13. Допадат ми публикации за skincare продукти,ревюта,DIYs,Skincare routines.
    marina4@mail.bg

    ReplyDelete
  14. Честита 100-на публикация! Пожелавам ти да имаш още много поводи за празнуване!:) Много обичам да чета ревютата ти за български марки, харесвам също и публикации тип empties,haul, DIY :)
    mimmi_angelova@mail.bg

    ReplyDelete
  15. Честити 100 публикации! Ще чакаме още много по толкова!
    Всъщност харесвам повечето ти публикации. Обичам да чета за гримови изпълнения, покупки, празни опаковки, ревюта, любимци...
    Приятен ден! :)

    ronrinesu@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Тети! :)

      Delete
  16. Всичките ти публикаций ми харесват,браво справила се безпогрешно :) Може да направиш публикация за ефектни маски за премахване на акне и някакъв балсам или друго за напукани устни .Успех на блога,прекрасен е !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Много добра идея! Ще се опитам да направя скоро такъв пост. :)

      Delete
  17. Честити 100 публикации. На мен блога ти много ми харесва и нямам забележки.
    Мейл: bambina1994@abv.bg

    ReplyDelete
  18. Харесвам публикациите от типа DIY или сравнения на продукти!
    kati_kz@abv.bg

    ReplyDelete
  19. Честита ти 100тна публикация!Най-много харесвам empties,haul,DIY-публикациите.Успех на блога ти и още много последователи :)
    reni199@abv.bg

    ReplyDelete
  20. Харесват ми публикациите ти и ги следя.Не знам как съм пропуснала да те следя и във фейсбук.Поправих тази грешка.sisi_2007@abv.bg

    ReplyDelete
  21. На мен ми харесва стила ти на писане :) Бих искала да чета малко повече за бялата козметика, която използваш :)
    marti055@abv.bg

    ReplyDelete
  22. За мен най-полезни и интересни са DYI публикациите и ревютата на продукти! :) Отзивите са важни преди закупуването на даден продукт

    galenaxx@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Здравей :) Често следя блога ти и много ми харесва как пишеш,харесва ми главно това,че освен козметични публикации,пишеш за разни други неща,към които имаш интерес-последно ми хареса публикацията ти за Хорхе Букай и от твоята публикация мисля да си взема нещо негово от библиотеката да прочета :) .Нямам някакви съвети или препоръки за блога ти-всичко си е добре.

    devil_ass@mail.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Радвам се, че ти е харесала публикацията за Хорхе Букай. Сподели после дали ти е харесала книжката. :)

      Delete
  24. Честита 100-на публикация ! Често преглеждам блога ти и много ми харесва стила ти на писане . За мен най-полезни и интересни са DYI публикациите и Skincare routines. Блога ти много ми харесва и нямам забележки. Пожелавам ти още много последователи, много вдъхновение и още много прекрасни публикации ! :)




    sisi_ivana14@abv.bg

    ReplyDelete
  25. Маги,интересен подарък си подбрала :)
    Много харесвам промяната,която направи в блога - не само козметични продукти,но и книги и абсолютно всякакви други красиви неща.Може би ако отделяш повече публикации на книгите,ще е прекрасно :)
    believeisthekey@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Габи! :) Ще се старая всеки месец да пиша поне по 1 публикация за книги.

      Delete
  26. Здравей. Изпълних всички условия. Относно блога - лично аз ще се радвам на повече статии тип ревюта на козметични продукти, нови придобивки и т.н :)

    Мейл: topsi91@abv.bg

    Моят блог: bbrillliantt.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Здравей, Маги :P На мен блогът ти ми харесва, защото могат да бъдат прочетени много различни неща и има за всеки по нещо. Аз лично много обичам да чета Empties и за това, какви покупки си правила. Пожелавам ти още много последователи, които да се радват на твоите публикации :))
    dimi.1990@abv.bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Дими! :) Ще се постарая да има повече такива публикации.

      Delete