Superdrug haul

November 26, 2013

Честит първи сняг! :) Днес ще ви покажа покупките ми от Superdrug. Досега никога не съм пазарува от интернет и отказвам (поне засега) да си извадя карта, защото ще остана без пари. :D Много съм щастлива, че един приятел се съгласи да ми вземе 2-3 дребни неща от сайта и да ми ги донесе когато се прибра в България. Имат страхотни неща на супер изгодни цени, но реших да не прекалявам с добротата му и си поръчах/взех само следните 3 неща:

__________________________________________________

Hello! Today I'll show you my first haul from Superdrug. I purchised only 3 things. And they are:


Първо искам да ви споделя, че много харесвам One Direction. Имат много забавни и позитивни песни и винаги когато чуя някоя от тях започвам да си тананикам и/или танцувам. :)

One Direction makeup dinkies
(£3.50) - съдържа 5 продукта, като всеки от тях носи заглавие на тяхна песен:
Използвала съм всеки от продуктите 2-3 пъти и ми харесват. След време ще направя пълно ревю на продуктите със суочове.

1D Lipstick I wish Zayn (£3.00) - Зейн ми харесва най-много от момчетата и затова реших да си взема неговото червило. Исках и няколко на MUA, но нюансите, които си бях харесала, бяха свършили.



MUA  mascara shade #1 (£1.00) - за нея четох доста позитивни мнения в интернет и мисля, че не сгреших като си я купих. Използвам я за фиксиране на веждите. Това ми е първият такъв продукт и нямам база за сравнение.

Извинявам се, че качвам такава снимка, но искам да ви покажа какъв косъм намерих в спиралата. Снимката е правена на неразпечатвана спирала.

You Might Also Like

4 comments

  1. Ауууу, ужас с този косъм о.О.... wow!

    A иначе - някаква нова мода се е появила момчетата да пускат козметични серии - първо беше Джъстин Бийбър за Есенс, сега тези от 1D :) Много приятно изглеждат нещицата :) С кеф да си ги ползваш :) (може би само спиралата не знам дали ще я ползваш изобщо...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, Мери! :) Голям гаф направиха с този косъм(който май е косъм от четката.. не съм сигурна). Иначе го махнах и ползвам спиралата. :D

      Delete
  2. i like the box with the stuff.looks nice,also ur blog ;)
    have a look in mine.i start a worldwide giveaway!!!thx

    http://fashionbabes111.blogspot.gr/2013/11/contest-giveaway-worldwide-eco-purse.html

    ReplyDelete
  3. Eeek this hair :S Nice haul otherwise :)

    ReplyDelete