Страници

November 1, 2013

October Haul

Честит празник, момичета!


Октомври си отиде и повечето момичета пишат за любимци на месеца, а аз ще ви покажа какво си купих през изминалия месец.

October's gone and most of the bloggers are writing "October Faves" posts. But I'll show you what I bought last month.

  • четка за сенки Mania - 2 лв. - малко е жилава, но ми е удобна (доколкото аз мога да бъда критерий) за нанасяне на сенките.
  • четки Impala #10 (2,38 лв). и #2 (2,98 лв.) - видях ги в блога на Теди и понеже нямам такъв тип четки реших, че е крайно време да се сдобия и аз. На пипане са мекички, но ги взех преди 2 дена и не съм ги ползвала.
  • парфюмна вода Parisenne ~ 3,50 лв. - имитация на Pergolese. Взех го за мама, защото това беше любимият й парфюм, когато бях малка.
  • червило Golden Rose Perfect Shine Lipstick #232 - 3.20 лв. - напълно необмислена и глупава покупка. Когато устните ми са напукани още повече подчертава неравностите. За тези пари препоръчвам Avon Color Trend.
  • масло за тяло - Кокос - Афродита - 5 лв. - имах ексфолиант на марката и понеже имам един отворен си взех маслото. Ухае приятно, омекотява кожата, но моята не е толкова суха. За нормална кожа е ОК.
  • крем за лице Deva Bio Vital за мазна и комбинирана кожа - 4-6 лв. в зависимост от магазина - това е най-сполучливата ми покупка за месеца. Заглеждах серията от доста време, но крем за смесена кожа нямаше. В началото на месеца прочетох за него някъде в интернет (най-вероятно в bg-mamma) и на следващия ден го купих. Засега съм много доволна от него. Не ми се омазнява много бързо лицето, няма го специалния "кир ефект", а аромата.. иде ми да го изям. Мирише на Danone за пиене с кайсия.
  • околоочен крем Regal - 3.50 лв. - не смятам, че на 23 години имам бръчки около очите, но за мазане тип "когато се сетя" става. Мирише приятно, лесно се нанася и оставя кожата охладена.
    ___________________________________________________
  • Mania eyeshadow brush - 1 euro
  • Impala blending brush #2 - 1.20 euro
  • Impala blending brush #10 - 1.50 euro
  • EDP Parisenne - 1.75 euro
  • Golden Rose Perfect Shine Lipstick # 232 - 1.60 euro
  • Afrodita body butter - Coco-nut - 2.50 euro
  • Deva Bio Vital face cream for normal & mixed skin - 2-3 euro
  • Regal eye cream - 1.75 euro

12 comments:

  1. Този парфюм явно е бил хит сред майките, защото си спомням че и моята имаше такъв :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Като нас (децата) с тамагочитата и куклите Barbie. Нещо като мания на 90-те. :)

      Delete
  2. Мерси че ме споменаваш :)
    #10 според мен блендва добре, дано ти хареса. Имам същата на есънс и просто ще ми избоде очите - адски остри косми има. Тази е много мекичка - е, мъъничко по-бавно става с нея, но за сметка на онова бодене си заслужава.
    #2 още не съм успяла да й намеря конкретно приложение и все още я тествам за различни неща..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Другата четка на Есенс е твърда и бодлива, не кръгличката.
      #2 /до колкото успявам да я видя/ е добра за хайлайтер, който не нанасяш на цялото лице, а само на скупи и под веждите

      Delete
    2. Теди, ако не беше ти сигурно още доста време щях да търся евтини такива. :) И да не ми харесат поне ще съм дала 5 лева за двете, а не много повече.

      Тея, мерси за идеята за #2. :) Купих я, защото беше мека и без никаква представа за какво да я ползвам.

      Delete
    3. Маги много се радвам :)
      Тея - коя друга? на мен точно тази която е същата като 10 ми боде МНОГО.

      Delete
    4. оспамихме поста :-)
      http://en.essence-beautyfriends.eu/uploads/tx_mmforum/96013_1346183395.jpg - намерих тази снимка, на която има и двете лилави четки; от обличката имам два броя, много е мека и нежна; по-плоската е бодливата трърда четка
      извинявам се на Маги, просто съм любопитна дали говорим за една и съща четка, не го правя с цел спор :-)

      Delete
    5. Странно - при мен кръглата боде.

      Delete
  3. Ау, бях го намразила до смърт!
    Оригиналът все още се намира тук-там :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм така с половината парфюми на Avon - LBD, Incandessence, Pur Blanca куп други. Професионална деформация имам от времето ми на представител. А щом го има оригинала, ще го търся, че скоро има РД. :)

      Delete
  4. Много очарователна публикация!
    Аз също обожавам парфюма на мама:)Тя вече има солидна колекция с аромати, обожавам да я изненадавам за РД.
    Маги, постът ти толкова ме трогна, наистина умееш да пишеш.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти много за милите думи, Светле! :) И аз на моята й подарявам парфюми за РД. Досега все е оставала доволна от ароматите. :)

      Delete