Inglot Freedom System Lipstick #70

Здравейте в този мрачен ноемврийски ден! При мен лошото време върви ръка за ръка с лошо настроение, но не и днес. Няма нищо по-хубаво от това да започнеш деня с хубава книга в ръка и след това да се отдадеш на малко женски глезотийки. За първи път използвам продукт на Lush и ухае страхотно, а кожата ми е супер мекичка. За съжаление ми беше подарък и не знам как се казва, а и не знам на какво мирише. Но за Lush ще пиша по-нататък, а днес ще ви покажа червилото на Inglot Freedom System #70, което получих от първата кутия на Pinks. (Досега съм си купувала всички кутии без втората, но не виждам смисъл да съм 193848 блог, който показва снимки на кутията.) Грамажът му е 1,2 гр, а цената - 7,50 лв. Произведено е в Полша, а срокът на годност - 12 м. Това ми е първият продукт на Inglot. Много исках да си взема сенки, защото съм чела много позитивни мнения, но в Русе няма магазин. Миналия уикенд бях в София, но не стигнах до Serdicа Center. Цветът, който аз имам, е тъмно розов и много ми харесва. Нанася се лесно и омекотява устните. Ухае много приятно на горски плодове/цветя. Много е пигментирано и няма нужда да минавам 20 пъти върху устните. Стои някак матово, но има и лек блясък. При мен издържа към 3-4 часа, което ме устройва за по-кратки излизания. Цветът изчезва равномерно и не се събира в гънките и краищата на устните. Нещото, което не ми харесва в този тип червила, е самата опаковка, което изключва възможността да го сложа в дамската ми чанта, защото ще ми трябва и четка. Като казах четка - аз доста трудно си чистя четката, когато съм я използвала с това червило.

Нещо, което не знаех до този момент, но ме кара да захаресвам още повече Inglot като марка е, че продуктите им са без парабени и не са тествани върху животни. За мен това е едно чудесно червило и със сигурност ще опитам и други продукти на Inglot.


Hello in this gloomy November day! For me the bad weather inside is going with bad mood nut not today. There's nothing better to start you day with a good book and after that to spend your day relaxing. Today for the first time I use Lush product and it smell awesome and my skin is so soft. Unfortunately it's a present and I don't know it's name and I can't describe it how it smells. About Lush products I'll write in the next few weeks and today I'll show you Inglot Freedom System Lipstick #70 which I received in the first Pinks beauty box (this box is the Bulgarian version of Glossybox). This lipstick is 1.2 gr and the price is 3.75 euro. It's made in Poland and it's life is 12 months after opening. This is my first Inglot product. In my city we don't have Inglot store. The color if the lipstick for me is dark pink and I love it. It's very easy to apply and moisturise the lips. It smells like berries/flowers. Also it's very pigmented and I don't need to apply it 20 times. It's some kind of matte but it's also a little shiny. On my lips it lasts around 3-4 hours which is great for me. It doesn’t settle in lines or bleeds. It doesn’t settle in the corners of the lips. The only thing I don't like in this kind of lipsticks is the package which include the possibility to take it in my handbag when I go out because I need ot bring lip brush. As I mentioned brush - I clear very hard my brush when I use it with this lipstick.

Something I didn't know since now and which also makes me like even more Inglot like a brand is that their lipsticks are paraben free and they aren't tested on animals. For me this is a great lipstick and for sure I'll try more Inglot products.




Labels: , , ,