Страници

November 24, 2013

DIY: Recent creations

Здравейте, момичета! Не знам за вас, но аз обичам да се ровя в Pinterest за DIY идеи и да си ги събирам в папка с надеждата един ден да си направя каквото съм си наумила. Днес няма да първият пост за моите "творения". Тук може да видите кутийката ми за пръстени, а тук - разделителя за книги. А ето и какво си сътворих наскоро:

  • гривна и колие с 3 вида перли - исках да направя колие с възел посредата като това тук, но не ми хареса какво се получи. И така ми останаха топчета и за гривна. :)

    Необходими материали
    : 3 наниза с перли (всяко по 1,50-2 лв.), корда, 2 закопчалки и 4 халкички (използвала съм с диаметър 1 см.) и много нерви.

    Изработка:
    срязах перлените нанизи и изсипах топчетата в 3 купички. След това на едната халкичка завързах 3 дълги кончета (от кордата) и на всяко едно от тях започнах да нанизвам по един вид перлени топчета. Горе долу гледах да ми останат и за гривната около 25-30 топчета от всеки вид. Започнах да правя обикновена плитка. След това завързах краищата на трите вида нанизи перли за втората халкичка и сложих закопчалката. Гривничката я направих по същия начин.




  • кутийка за съхранение на спирали, моливи, четки - ето това им харесвам на металните кутийки на Nescafe - идеални са творчески начинания. Имам и една синя кутийка, но не я намерих къде е.

    Необходими материали: метална кутийка Nescafe и лак за нокти.

    Изработка:
    използвала съм стари лакове, които така или иначе щях да изхвърля и направо изливах малко върху кутийка и после с четката разнасях. Иначе става много бавно, ако нанасяте с четка лака. А трябват по 2-3 слоя лак. Накрая оставих на терасата да изсъхнат добре и да се отмирише миризмата. Препоръчвам да извършвате и самото лакиране на терасата, че доста се размирисва на лак.


  • обеци - единия вид съм ви го показвала преди година, но реших да го включа, понеже самата идея е една и съща. Само топчетата са различни и големината на халките.

    Необходими материали за всеки чифт обеци: 2 кукучки, 2 малки халкичи, 2 големи халки за обеци и топчета и висулки по ваш вкус

    Изработка:
    отварям халките и нанизвам топчетата. По принцип едната обеца я правя с една подредба на топчетата, а другата - с друга. След като съм ги поставила всичките и съм затворила халките, сглобявам частта към кукучките с помощта на малката халкичка и ги пробвам на двете уши. И след като избера кой вариант искам да създам вече размествам топчетата на едната обеца да са като гругата и тогава защипвам с клещи мястото, където единия край на халката влиза в сглобката(?!).






Имате ли нерви и вие са си правите сами разни неща?

__________________________________________________________________
Hello girls! I don't know about you but I really love to search for DIY ides in Pinterest and to collect them in a folder with the idea that one day I'll create what I want. Today is not my first DIY post. Here you can see my ring holder and here - yarn ball bookmark. And in the photos you see what I created recently:
  • pearl necklace and bracelet. First I wanted to recreate this but I didn't like the result. And I had pearls for the bracelet. :)
  • metal can where I keep mascaras, eye pencils and brushes my in it.
  • earrings
Sorry for not translating the way of the creation in English. If you're interest to read it you can use the "Translate" button in my blog. :)

Do you have nerves to make DIY stuff?

9 comments:

  1. Това с кутията е страхотна идея. Аз обикновено ги покривам със салфетка и си ги ползва като моливници :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. За покриването със салфетка не бях се сещала. Много добра идея. :)

      Delete
  2. very nice :)
    maybe we will follow each other? let me know :) (on facebook too if you have )
    Kisses!
    DOMINIKALICIOUS

    ReplyDelete
  3. Гривната и колието са разкошни!Аз много обичам DIY проекти и постоянно съм в търсене на интересна идея :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Значи ще очаквам и от теб такъв пост скоро с идеи и творения. :)

      Delete
  4. Колието ми хареса най-много :)) Аз определено нямам нерви да правя DIY неща, а толкова ги харесвам :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ти давай идеите насам, а аз ще ти ги правя. ;)

      Delete
  5. Кутийките разкрасявам с опаковъчна хартия :)
    Споделяй още! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много добра идея! :) Тъкмо да имам повод да творя скоро пак и да споделя нови идеи.

      Delete