Chen Yu Vernis Glamour #112 - Vampire Kiss

November 07, 2013

Здравейте! Днес ще ви покажа и последният лак, който получих от ТАОТА - Chen Yu Vernis Glamour #112. За първи път използвам лак на марката и още самото шишенце ми направи впечатление - много елекантна и семпла опаковка. Единственото нещо, което не ми харесва в лака/марката, е че лаковете им са с номерца, а не с някое звучно име. Но пък аз реших да си го кръстя "Vampire Kiss". Да, знам.. The Vampire Diaries могат да бъдат доста завладяващи :) Цветът е много наситен и вишнев. Със светла кожа си контрастира много добре. На моите бели ръце се отличава отдалече. Много ми хареса блясъка на лака. Толкова "лъскав" лак досега не бях виждала (освен на снимки). Предполагам с Seche Vite би се получил такъв блясък и на други лакове. Четката е мъничка и се работи много лесно с нея. Снимките, които съм публикувала, не съм ги edit-вала(редактирала) с Photoshop. Исках да видите колко е удобна четката и как не си оклепах пръстите. А по принцип доста повече се омацвам. :) Нанесла съм 2 тънки слоя, но и с 1 по-плътен се постига плътен цвят. За 3 дена лакът не е помръднал.  Лаковете на Chen Yu са 11 мл. и се предлагат на цена от 18 лв. А сега ви оставям да разгледате снимките. :)

Hello! Today I'll show you the last nail polish which I received from TAOTA Ltd. - Chen Yu Vernis Glamour #112. For the first time I use nail polish from this brand and I loved the bottle - so elegant and simple. The one and only thing I didn't like is that the polishes don't have names, only numbers. But I decided to name it "Vampire Kiss". Yes, I know.. The Vampire Diaries can be very obsessive. The color is very pigmented(?!). I'm with pale skin and it contrasts very well. I love the shine of this nail polish. I've never seen such a glamour. I guess with Seche Vite it could be easy to have the same shine on others polishes. The brush is small and easy to use. I didn't edited the photos with Photoshop so you can see how little damages I created. Usually I cover my fingers a lot with nail polishes. :) I applied 2 coats. For 3 days the polish wasn't twiched. Chen Yu's nail polishes are 11 ml and the price is 9 euro. And now I let you see the photos. :)








* Продуктът ми е изпратен за проба и ревю.
* This product was send by PR.

You Might Also Like

4 comments

  1. I love the post! The polish seems a little pricey, but if the color is this good then it's probably worth it.

    http://2ferocious.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. love your blog, would you like to follow each other? let me know and I will follow u back dear
    XO

    ReplyDelete