Avon Naturals Vanilla body whip and body scrub

Здравейте, момичета! Hello girls! (for English scroll down)

Днес ще ви представа още два продукта на Avon. Това са ексфолиантът за тяло и хидратиращият лосион за тяло с ванилия от серията Naturals. Лосионът /за мен си е суфле/ ми е любим продукт от повече от година, а ексфолиантът от около 2-3 месеца.


Ексфолиантът е с масло от шеа, млечни протеини и витамин Е. Ексфолиращите частички са малки и в никакъв случай груби. Ексфолирам кожата си 1 път седмично с утайка от кафе и за другите 2 пъти когато използвам ексфолиант този продукт ме устройва идеално, понеже не е толкова груб, а и омекотява кожата ми и ухае прекрасно. Сравнително икономичен продукт. Като консистенция прилича на балсам за коса. Гъст е, а частичките почти не се забелязват.

Състав:

 Суфлето е адски пухкаво и лесно за разнасяне. Обожавам го! Омекотява чудесно кожата ми, ароматът се задържа много дълго време. След като се намажа кожата ми не лепне и я усещам мека и хидратирана. Всичките ми дрехи ухаят на ванилия постоянно. Самата кутийка ми е малко неудобна за загребване на продукта, защото имам по-дълги нокти и се събира под тях. Използвала съм и суфлето с мед и мляко и също ми харесва, но не чак толкова.


Състав:


Редовната цена на ексфолианта е 7,50 лв. за 200 мл., а тази на суфлето - 8,50 лв. за 200 мл. Единствено наличието на Parafinum liquidium, SLS и парабени не ми харесва, но за тази цена не очаквам хубав състав.

Да, бих си ги купувала отново.

Какво мислите за тези продукти? Използвали ли сте ги?


–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Today I'll show you two more Avon products - Avon Naturals Vanilla moisturising body scrub & Avon Naturals Vanilla moisturising body whip. The body whip is one of my favorite products for more than a year and the body scrub -for 2-3 months.
Body scrub is with shea butter, milk protein and Vitamin E. The exfoliating pieces are very small. I exfoliate my skin once per week with coffee and the other 2 times with this scrub. It's not so harsh and leaves my skin feeling soft and smooth. It's a relatively economical product. As consistency it looks like hair conditioner. It's very thick and I can't see the exfoliating pieces.
Body whip is very fluffy and easy to apply. I love it! It softens my skin very well and the smell stays for a long time. It's not sticky and I feel my skin very soft and hydrated. All of my clothes smell like vanilla permanently. The package is a little bit uncomfortable for scooping the product because I have long nails and the body whip gathers up under them. I have used another body whip with milk and honey and also like it but not as much as this one.
The regular price of the body scrub is 3.75 euro for 200 ml. and the price of the body whip - 4.25 euro for 200 ml. The only thing I don't like is the presence of Parafinum liquidium, SLS and parabens. But for this price I don't expect good ingredients.
Yes, I would buy them again.

What do you think about these 2 products? Have you used them before?

Labels: , , , , , ,