Страници

November 2, 2013

Avon Color Trend Lipsticks: Passion and Pink Holiday

Здравейте, момичета! Този пост го отлагах твърде дълго време, но ето че днес му дойде реда и на него. Pink Holiday е на мама, но не го ползва. Няма да разбере за липсата му, освен ако не чете блога ми, в което силно се съмнявам. Passion ми е любимото червило в дните, когато излизам без грим. Привлича погледи. Много.



Pink Holiday е много нежно розово. Стои на устните като леко оцветен балсам. Passion за мен е доста странен цвят. Хем е червено, хем коралово, хем розово. И двете червила са без блестящи частички и са кремообразни. Нужни са 2-3 нанасяния за да се получи хубав цвят. Издръжливостта на Pink Holiday е около 2 часа, a тази на Passion към 3, като същевременно остава и след това. Нали знаете как някои червила си избледняват естествено и остават съвсем лек нюанс на устните. Е Passion е такъв цвят. При мен не се събират в гънките на устните, но аз се старая винаги преди да нанеса червило да си сложа балсам. Ароматът е приятен. Редовна цена е 5,50 лв., но винаги са намалени. Количество: 3,6 гр. Опаковките са много сладки, напук на всички черни и еднообразни опаковки.



Да, бих ви препоръчала тази серия на Avon. Преди да си поръчате цвят ви съветвам да разгледате в Google реални снимки, защото всички знаем каталозите на Avon. :)

Кои са ви любимите цветове от тази серия?
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Hello, girls! This review is about 2 cute Avon lipsticks - Pink Holiday and Passion. Pink Holiday is a great pink color. Applied on the lips it looks like a colored lipbalm. Passion for me is a little strange color - mix of pink, coral and red. The lipsticks are creamy and without shimmer. For a lovely color on the lips you need to apply 2-3 coats. Pink Holiday lasts 2 hours, Passion - at least 3 and after that it looks like a stain on the lips. They smell really good and the package is very cute. The regular price is 2.75 euro for 3.6 gr product.

Yes, I would recommend Avon Color Trend Lipsticks. Before you purchase them I recommend you to search in Google real photos. We all know Avon's brochures. :)

Which are your favorites Color Trend lipcolors?

avon color trend passion

4 comments:

  1. Най-големият проблем на тези червила е начина, по който ни ги продават! Цветовете, които показват в каталога нямат нищо общо!!! Въпреки това имам 5 нюанса от серията, един подарих на скоро много розов цвят, който си беше направо сигнален, но като са 2,90 лв винаги си взимам по някой цвят.

    ReplyDelete
    Replies
    1. За жалост е така. :/ Предполагам за Doll Pink говориш. Една позната ми го беше поръчала преди време и остана много разочарована от цвета.. В каталога изглеждаше като този розовия, който съм показала. А се оказа цикламено. И тя като теб го подари. Аз съм си набелязала още 2-3 цвята и мисля да си взема скоро. Ти кои имаш?

      Delete
  2. Много интелигентно списван блог.Последвах те с удоволствие:)
    Пиши по-често, защото умееш.
    Поздрави и усмивки:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря за милия коментар! :) Старая се от 1-2 седмици да съм по-редовна. Надявам се, че и за в бъдеще ще се отбиваш тук! :)

      Delete