Avon Color Trend Concealer

Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията си от поредния продукт, който имам от тази серия на Avon. Коректорът е кремообразен, покрива добре пъпчици и други недостатъци по кожата. Най-често го нанасям с четка за коректор на Oriflame. Между другото четката много ми харесва, нанасянето на коректора става хем по-лесно, хем по-удобно и се прелива добре с кожата на лицето ми. Опаковката му е същата като тази на червилата и доста често вместо едното вземам другото. Предлага се в 2 нюанса: medium и light(този, който аз имам). Не знам с фон дьо тен как ще се разбере, но аз минавам с пудра отгоре и не си личи къде е имало коректор и пъпки съответно.За цената си от 3-4 лв. ми харесва, но следващия път бих си купила друг коректор.


Hello! Today I'll show you my impressions of this product. The concealer is creamy and it covers well blemishes and imperfections. Often I apply it with Oriflame's concealer brush. Btw I really like this brush. With it it's very easy and comfortable to apply concealer and it blends well. The package is the same as the lipsticks'. This stick is available in two shades: medium and light(which I have). I can't say how it could be if you use foundation but I cover it with powder and you can't say where I used concealer. For the price of 1.50-2 euro I like this concealer but in the future I'll buy another one.

Labels: , , ,