Страници

October 28, 2013

TRAVEL WITH M{aggi}E: Ruse part 1

Здравейте! Заглавието за новата рубрика ми хрумна една вечер, тъкмо когато си лягах. Ех, защо музата ми идва винаги по никое време?! Реших да започна рубриката с моя роден град. Далеч съм от мисълта, че е най-прекрасният град на света, но като "мой град" си го обичам с (почти) всичките му недостатъци. Първата част ще е малко random, но ще се постарая в няколко поредици да ви го представя през моя поглед.

Hello! Welcome to my new rubric. I'll start with my hometown - Ruse. I don't think that it's the most wonderful city in the world but I like it with its disadvantages. First post is going to be a little random. I'll try in a few post to show it to you through my eyes.

Из центъра


Освен много градинки с цветя имаме и два парка, които са иделно място да си починеш сред природата и да гледаш катерички или да храниш гълъби.















Докато се разхождате по центъра ще видите 5 фонтана / шадравана. Най-интересният е сухият фонтан, показан на снимката по-долу. Може да го видите в пълната му прелест в този клип на Дивна - (след 3.00).





Часовникът - любимото място на русенци за срещи.



Русе - кандидат за Европейска столица на културата 2019



На 27 септември имаше концерт в подкрепа на кандидатурата на Русе за Европейска столица на културата. Крис танцуваше и аз се изявявах като фотограф. 2 часа преди започването на концерта имаше две малки момченца, които стояха отпред, и чакаха концертът да започне. Но... публиката беше доста малко. Повечето зрители бяха случайно минаващи хора или роднини и приятели на участниците, както и служители на Русенция Университет. Кампания за такива инициативи не се прави без гласност и реклама...









Оказа се, че и Драго ще пее. Малките момиченца много му се радваха и пяха заедно с него, а аз естествено го снимах. Но той така и не си направи профил в Youtube да видят клиповете ми бял свят. :D



Имам снимка и с Дивна. Не я познавам лично, но останах с много добро впечатление за нея. Адски мила и чаровна е. :)

Любими места в Русе


Най-любимото ми заведение е BH Кафе Библиотека. Идеалното място за почивка, релаксация и сладки приказки. Има всякакви книги и списания, които да четеш докато си пиеш чая/кафето, а персоналът е много любезен и учтив. Имат богат избор от чайове, кафета и други здравословни напитки. Също така предлагат и неща за хапване. Засега съм яла ореховки и орехови топчета и гарантирам, че са много вкусни. А любимият ми чай е "Захарна целувка". Когато седнеш в заведението ти носят чаша минерална вода. Ако ще посещавате Русе, непременно посетете това кафене.

Другото ми любимо място е Пекарната - Bakery & Coffee. Има доста вкусни неща за хапване и пийване. Това, което съм показала на снимката, е любимото ми сладко изкушение, но му забравих името..

Имам и трето любимо място, но него ще го видите в някоя от следващите части. И да, пак е за сладки лакомства. nom nom nom :)

Дано не съм ви отегчила с публикацията. Или поне не много.
Желая ви хубава и усмихната седмица! ♥

4 comments:

  1. Прекрасна публикация, много увлекателно и интересно разказваш!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че ти е харесала! :)

      Delete
  2. ooo moqt grad <3 :) i az sam ot tam

    ReplyDelete