Review: Essence eyeshadow and glossy lipbalm

Здравейте, момичета! Ето ме пак тук. Дано не съм ви залипсвала много. Изминалата седмица беше една от най-прекрасните в живота ми. Запознах се с един страхотен човек, който ужасно много ми липсва вече, посетих за първи път друга държава (най-накрая и аз да отскоча до другия бряг на Дунава) и един холандец ме заговори в парка и след като си поговорихме 10-ина минутки разбрах, че говоря и разбирам английски много по-добре отколкото съм си мислила. (party) Стига съм се отплесвала. Когато получа снимките ще направя публикация за тази прекрасна седмица. Пристъпваме и към същинската част на тази публикация: ревюто на продуктите на Essence.
Hello, ladies! I'm back. Hope you didn't miss me. Last week was one of the most wonderful weeks in my life. I met an awesome man and I miss him already so much, I visited another country (Romania) for the first time in my life and an Holland started talking with me and after 10 minutes talking I realized that I can speak and understand English much better than I though. And now let's see the review.

_________________________________________


essence eyeshadow shade #66 peppermint ice cream shimmer effect


super-soft & long-lasting eyeshadow

 Специално за завършването си търсех ментови сенки и в DM видях тези и след като потърках (около 10-ина пъти) тестера бях адски щастлива, че си намерих идеалните сенки. Но след като се прибрах и ги тествах нищо не излезе. След бая търкане излезе цветът, който съм ви показала по-долу. Но тези сенки за мен са непигментирани и за в бъдеще не бих си купила друг продукт на марката. Не мога да ви кажа дали се събират в сгъвката на клепача, защото просто след 2 часа не ги виждам. :D Друг недостатък е, че миришат лошо. Отдалече не, но когато си доближите носа ще ви удари една странна миризма. Единственото хубаво за мен при тези сенки е името им.
Не бих препоръчала този продукт.

 Special for my University graduation I was searching for mint eyeshadow. In DM I saw these and I rubbed the tester (~10 times) for the color and I was very happy for finding the perfect eyeshadow. But when I went home I tested it and there was no color. After I rubbed it the color appeared. (like in the picture below) For me this eyeshadow is not pigmented at all. In the future I won't buy another Essence product. It smells bad. From a distance - no, but when you approach your nose you will smell it. The first and only good thing about this product is the name.
No, I won't recommend it.

Made in / Производител: Poland /Полша
Price / Цена: 2 euro / 3,50 лв.
Package quality / Количество: 0,08 oz / 2.5 g
Best before / Най- добър до: 12.2015




 essence glossy lipbalm shade #5 berry sorbet




 Този гланц си го купих преди да купя сенките. Боби го беше похвалила в едно от клипчетата си и реших, че си заслужава. Мирише на химични плодчета и е адски лепкав, а аз въобще не харесвам такъв тип гланцове. И това е причината да имам 3-4 гланца.Апликаторът не ми харесва. Но пък ми омекотява устните.
Не, не бих препоръчала и този продукт.

I bought this lipgloss before the eyeshadow. Bobi recommended it in one of her videos and I though that it's worth it. It smells like chemical berries and it's very sticky. I don't like this kind of glosses and that's the reason that I have 3-4 glosses.I don't like the applicator. But this product makes my lips very soft.
No, I won't recommend it.

Made in / Производител: Italy /Италия
Price / Цена: 1,50 euro / 2,50 лв.
Package quality / Количество: 0,28 oz / 8.5 g
Best before / Най- добър до: 09.2015

Ако случайно реша да си взема трети продукт на марката кой продукт бихте ми препоръчали?

If I decide to buy third Essence product which would you recommend me?

Labels: , , , , ,