Manhattan Community Colors Urban Desire

October 29, 2013

Здравейте! Днешната тема е посветена на Manhattan Comunity Colors и по-специално #19 Urban Desire. Миналата седмица получих пратка от Таота ЕООД с 4 лака и първо изпробвах този лак. Защо ли? Защото Manhattan Community Colors са създадени от блогъри!

Hello! Today I'll talk / write about Manhattan Community Colors and specially #19 Urban Desire. Last week I received packet from TAOTA with 4 nail polishes and first I tried this nail polish. Why? Because Manhattan Community Colors are made by bloggers!



Вечерта, в която ги получих, реших да се лакирам с Urban Desire - тюркоазен лак с блестящи частички. Останах приятно очарована от бързото съхнене на лака. На първия слой му бяха нужни по-малко от 3 минути да изсъхне, а на втория - около 5-6. И за по-малко от 20 минути имах чудесен маникюр без никакви отпечатъци върху лака. (А именно това ме е спирало да ви показвам предните си маникюри, защото на сутринта намирах не хубав маникюр, а отпечатък от завивките.)
Нанасяла съм тънки слоеве, не съм нанасяла топ лак отгоре, а снимките са правени на втория и третия ден, понеже не можах да уловя хубаво цвета.В момента (5-ти ден) малко са ми обелени връхчетата. На първите снимки цветът изглежда по-синеещ, но за мен точният цвят се вижда на последните две снимки.

The night I received them I tried Urban Desire - shimmering turquoise nail polish. I was fascinated by the fast drying of this nail polish. First coat dried for less than 3 minutes and the second ~ 5-6. And for less than 20 minutes I had gorgeous manicure without any damages / imprints.
I applied 2 films (fine coats). I didn't applied top coat. The photos are made second and third day. Today (fifth day) I have peeled peaks. In the first photos the nail polish looks more blue but for me the right color is visible on the last two photos.








* Продуктът ми е изпратен за проба от PR.
* This product was sent by PR.

You Might Also Like

2 comments

  1. Много приятен цвят :) Напомня ми на морето и перфектно се вписва в образа на една русалка за Хелоуин.
    Girl's temptations

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, Ариел ще го хареса! :)

      Delete