Страници

September 22, 2013

TAG : The Versatile Blogger Award

Здравейте! В блог пространството тази есен се разхождат два тага. Днес е ден за първия:
Hello! Today is the day for 'the versatile blogger award'
Бях тагната от Веси от Beautiful Sin и от Светла от Girls Temptati♥ns
Момичета, благодаря ви за номинациите! :)
I was nominated by Vesi from Beautiful Sin and by Svetla from Girls Temptati♥ns

Правилата:

1.Благодарете на човека, който ви е номинирал.
2.Включете линк към блога му.
3.След това изберете 15 блога/блогъра, които сте открили наскоро или следвате редовно.Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger Award.
4. Най-накрая споделете 7 неща за себе си с човека, който ви е номинирал.

How the award works:
1. Display the Award Certificate on your blog.
2. Announce your win with a post and thank the blogger who nominated you.
3. Present 15 deserving bloggers with the award.
4. Link your nominees in the post and let them know of their nomination with a comment.
5. Post 7 interesting things about yourself.


Номинирам/Blogs I’d like to nominate:

7 факта за мен:
1. Любимият ми сериал е Bones.
2. Обожавам да пия мляко с мед и канела. Понякога разнообразявам с мляко с ванилия.
3. Имам 2 мобилни телефона. И затова не ми се случва да си забравя телефоните в къщи.
4. Не обичам да ходя на дискотека.
5. Мразя да ходя на обувки с ток. Постоянно ми излизат пришки от тях.
6. Постоянно си купувам неща за да ги притежавам, а не ги за да ги ползвам..
7. Много обичам да ям Bounty. А вчера открих bounty trio. Много съм щастлива!

7 facts about me:
1. My favorite series is Bones.
2. I love to drink milk with honey and cinnamon. Sometimes I diversify with milk and vanilla.
3. I have 2 mobile phone. So I don't forget my phones at home.
4. I do not like going to the disco.
5. I hate wearing high heels.
6. I buy things for own them, but do not to use them ..
7. I love to eat Bounty. And yesterday I found bounty trio. I am very happy!



Follow me on: Facebook | Bloglovin' | Twitter | Fashiolista

7 comments:

  1. Доста сходни неща имаме с теб. Обожавам да гледам Кости, въпреки че скоро не съм го правила. Мляко с канела + мед - йее <3.. И баунти,да определено преди го ядях почти всеки ден, сега съм го понамалила.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че имаме общи неща :) Аз сравнително наскоро 'открих' баунти. Преди това любимец ми беше сникърс.

      Delete
  2. O.o... Вчера открих Баунти трио също...И обичааааам Bones, вече имам чувството, че знам епизодите наизуст!!!Ти си ми някаква скрита роднина :DD
    Мерси, че направи таг-а :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, че ме номинира! :) Още не съм изяла баунти-то, че ме е страх да не изчезнат :D Роднините ми са пръснати навсякъде из България и като нищо да сме наистина свързани :D И аз съм така с Bones. Особено със сцените между Буут и Бренън. Една от любимите ми сцени: https://pbs.twimg.com/media/BEnnRuQCYAEwQWv.jpg:large :D

      Delete
  3. Мляко с мед и канела,ммм! :))
    Трябва да пробвам това Баунти трио..още не съм,тцтцтц.

    ReplyDelete
    Replies
    1. В Кауфланд го намерих аз. Сигурно го има и другаде, но като го видях бях О.о

      Delete
  4. С едно огромно закъснение http://aoi-box.blogspot.bg/2016/04/tag-versatile-blogger-award.html Благодаря за въпросите :)

    ReplyDelete