New beginning + Зелената песен на България

Честит понеделник!
Happy Monday!

Честит първи учебен ден на тези от вас, които още ходят на училище/университет!
Happy first day of school to those of you who are still in school / university!

В тон с началото на учебната година и аз реших да направя нещо ново за блога. От месец не съм писала нищо, както сами забелязвате. Същевременно козметиката съм я свела до минимум и дадох заслужена почивка на ноктите си. Така че бях зациклила откъм beauty публикации.
 I decided to do something new for the blog. More than a month I did not write anything. I've minimized the use of cosmetics and gave a break to my nails. So I was stuck from beauty publications.

Вече мога да се похваля с ново име.
 I can boast with a new blog name.


И оттук идват и новите неща около блога:
* ще срещате доста публикации за книги и филми.
(Преди време си направих друг блог, специално на тази тематика, но реших, че ще ми е по-добре да се занимавам само с един блог, една fb страничка..)
And
here come the new things about the blog:
* you'll see a lot of books and movies posts.
(A while ago I made another blog especially for this topic, but I thought I would be better to do with just one blog, one fb page..)

Източник: Интернет

* ще ви показвам всички онези неща, които ме вдъхновяват.
Следователно очаквайте блога ми да стане манджа с грозде.
Източник: Интернет
* I'll show you all the things that inspire me.
I expect my blog to become a mesh.

Източник: Интернет

Източник: Интернет


И последно искам да ви приканя да гласувате за Зелената песен на България :)
Подкрепете вашия фаворит на www.zelenatapesen.bg
А ето и песните: 
Finally I want to invite you to vote for the Green Song Bulgaria :)
Support your favorite song on www.zelenatapesen.bg
Here are the songs: