TAG: The Liebster Blog Award #2

Здравейте, красавици! :) От доста време не съм писала, но ми се случиха някои хубави неща и имах нужда от доста почивка. Успешно си взех държавните изпити и съм много щастлива. :) 
Да ви почерпя виртуално:



Попътувах насам-натам. Влязох за първи път в Елитис и все едно бях дете в магазин за шоколади и други лакомства. Но за 10 мин. успях да си взема само 2 пясъчни лака на Перфект, които ще ви покажа съвсем скоро. Мога да ви се обяснявам още много време, но по-добре да пристъпя към таговете, че ме чакат доста.

Първо ще отговоря на въпросите на Михаела от Quite a Looker
1. Високи токчета или равни обувки предпочиташ? Равни обувки. При положение, че почти винаги закъснявам за някъде са ми далеч по-практични от обувките с токчета, с които ставам 2 метра и е малко awkward.
2. Колко време отделяш за вида си преди да излезеш? Зависи кога и с кого ще излизам. Ако ще излизам сутрин излизам без грим, но ако е вечер може да отделя и 1 час. :)
3. Какво се стремиш да постигнеш в близкото бъдеще? Искам най-накрая да реша какво искам да постигна в живота и да се захвана да го постигна. Звучи ужасно, да, но просто и аз не знам какво искам.
4. Любимият ти спорт? Тенис и футбол. Тенис не съм пробвала да играя, но за футболистка не ставам. Само си изпочупих ноктите. :D
5. Кой е любимият ти дизайнер? Нямам.
6. Кой е най-якият концерт, на който си била? Досега не съм ходила на много концерти. Надявам се тепърва да предстои. :)
7. Твоят идол е... все още неизвестен. Но харесвам много Leighton Meester и Lea Michele като жени и актриси.
8. Ако можеш да избереш една звезда, с която да се срещнеш, то коя ще бъде тя? Не знам.. толкова са много. То не са актьори, актриси, певци...
9. С какво постигнато от теб най-много се гордееш? Намерих мъжа на мечтите си. ♥ За всичко друго, което съм искала/искам да постигна мисля, че имам още време.
10. Мястото, което най-често посещаваш е... напоследък BH Кафе-Библиотеката. Толкова е уютно и атмосферата е уникална. Персоналът е много любезен и имат страхотни книги и ореховки. ♥

Следват отговорите на въпросите на Ина от ...Seriosly???
1. Кое умение бихте искали да притежавате? Да правя магии като Хари Потър и компания. :)
2. Кой е първият филм, който сте гледали на кино? Хари Потър и Философският Камък. Но няма нищо общо с книгата, която препрочетох преди дни за пореден път. И все пак беше жесток.
3. Каква е любимата черта в характера ви? Инатът ми, въпреки че е нож с две остриета.
4. Пиърсинг или татуировка? Защо? Нито едно от двете. Лично аз не мога да се възприема с тях. Но напоследък повечето ми познати луднаха да си правят татуировки.
5. От къде черпите вдъхновение в живота и в блога? От всичко, което ме заобикаля:приятели, книги, филми, списания.
6. Имате ли домашен любимец, отглеждате ли растения? Нямам животинче, растения имам, но мама се занимава с тях, понеже последно си уморих едното цвете с вода.. Но много искам да имам зайче. ♥ Толкова са сладички и милички.
7. Каква е мечтаната ваканция за вас? Най-много искам да отида в Париж, но бих отишла и на място, на което не съм била досега, но с доста забележителности и естествено магазини, които няма тук.
8. Любима група, певец или жанр музика? Напоследък много се радвам, че има много нови български песни, така че залагам на българското. Много харесвам Сантра, Михаела Филева и Графа.
9. Интересувате ли се от политика? (ако не искате не е нужно да казвате дали симпатизирате на някоя партия или не, просто да или не също върши работа) И да, и не.
10. Какво искате да постигнете? (Околосветско пътешествие, високоплатена работа и тн) В момента точно много искам да отида в САЩ и да поживея 2-3 месеца в някое малко градче и още толкова в 2-3 големи града. :)

Ето ги и отговорите ми на въпросите на Светлана от The Beauty And The Fashion 
1. Обичате ли сладолед?Ако отговорът е да , кажете какъв? Обожавам сладолед. Най-много обичам да си похапвам цяла кутия Милка сам самичка докато гледам любим филм или сериал. Nom nom nom..:)
2. Кое е най-любимото ви занимание? Обичам да правя доста неща, но през последните дни съм се отдала на четене на книги, което е далеч по-приятно от четенето за изпити. Така че преоткрих страстта си към книгите, понеже през изминалите 2 месеца не бях чела нищо друго, освен икономически неща.
3. Кой е любимият ви сезон? Пролетта. И другите ги харесвам, но тя е някак по-специална. Всичко става зелено, времето се затопля и всички изглеждат по-щастливи. :)
4. Кой козметичен продукт обичате най-много? По принцип спирала, но напоследък забелязвам как когато съм с червило се чувствам някак по-различно и получавам повече комплименти.
5. А харесвате ли морето? Да, но мразя парещия пясък и водораслите..
6. Как ходите на плажа? С огромна чанта, пълна с какво ли не, рокля и голяма шапка.
7. Червило, спирала или пудра? Малко съм раздвоена между първите две. Ако трябваше да отговоря преди 2 седмици би било спирала. В момента червилата повече ме блазнят.
8. Любим парфюм? Bond Girl 007, нищо че е по-тежък, но ухае на праскова, а в момента съм луднала на тема праскови.
9. Колко мидички смятате да съберете това лято? Вече бурканът ми с миди е пълен.. :( Но ако ми хареса някоя тооолкова много няма как да не я прибавя.
10. Какво харесвате в себе си? Точно днес харесвам всичко в себе си. От седмица се мъча да се убедя, че всеки е уникален и се опитвам да харесам всичко в себе си. 

Другите отоговори очаквайте след няколко дена, за да не претрупвам блога само с тагове

Хубав уикенд! ♥

Labels: ,