Review: Manhattan Eyemazing Effect Eyeshadow: NY City Girl

June 14, 2013

Здравейте! Малко се позагубих из блогпространството през изминалите дни, но имам държавни изпити и нямам много свободно време. След 10-ина дни ще съм отново на линия и ще напиша всички публикации, които исках да напиша от много време насам, но все си намирах оправдание. Днес ще ви представя четворка сенки за очи Manhattan Eyemazing Effect Eyeshadow в нюанс NY City Girl 56С. 



Цена: 13,90 лв
Срок на годност: 30 месеца след отваряне
Опаковка: стабилна и здрава с прозрачно капаче. Малко трудно се отваря, което е плюс, ако си носите сенки в чантата, но минус за маникюра ви.
Аромат: аз поне не усещам
Произведени са в PRC (след търсене в Гугъл установих, че PRC е Китай)

На гърба на опаковката има картинка къде да нанесете цветовете. За мен това е най-трудната част при гримирането: кое и къде да нанеса. Много добре са го направили за начинаещи в грима. :)


 Другите видове може да разгледате на официалния сайт на марката (линк по-горе). При мен издържат около 5-6 часа. Не се събират в сгъввката на клепача. Има и апликатор, с който може да нанасяте сенките, но на мен ми е малко неудобен и предпочитам четка. Сенките са подходящи за нанасяне както сухи, така и с мокър апликатор. Дерматологично и офтамологично тествани са. Като недостатък считам, че не са достатъчно пигментирани. (поне нанесени със сух апликатор; ще обновя ревюто след като ги изпробвам с мокър)



Суоч със сух апликатор:


Продуктът ми бе любезно предоставен от Таота ЕООД за ревю. Не ми е заплатено за публикацията. Мнението е лично мое.

You Might Also Like

2 comments

  1. Имаш прекрасни мигли :)

    и за мен апликаторите са излишни :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :))) Трябва да продават сенките с четки, че май повече се използват.

      Delete