Review: Chanel Les 4 Ombres #41 Fascination

June 06, 2013

Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията си от сенките на Chanel. Те са част от първата голяма опънинг награда на The Beauty And The Fashion.

Quadra Eye Shadow #41 Fascination

Те са от специалната серия за Свети Валентин заедно със Seduction и са обявени за най-актуалната палитра на идващото лято.

Произведени са във Франция.
Срок на годност: 18 месеца след отваряне
Нето: 1,2 g / 0.04 oz
Цена 38 GBP


Какво пише на опаковката:
Функция: грим очи. (можеше още малко думички да сложат)
Употреба: Нанесете със сух или влажен апликатор - за по-интензивен резултат.
Състав по INCI:


Също като хайлайтъра и сенките са в кадифено калъфче, което ги предпазва. Но не се опаковат (от едната страна е отворено като джобче) и могат да излязат от него.


Кутийката се отваря на 90 градуса също като хайлайтъра и изглежда по същия начин. Имат и предпазващо капаче. Включена е и малка сладка книжка с обяснения на 16 езика + 2 грима с 2 и 3 нюанса сенки.


Не съм много добра в описването на цветовете. :/ Най-светлият цвят ми е най-любим. Обичам светлите нюанси сенки и понякога съм само с него и спирала. Когато искам малко по-тежък грим, но не вечерен, прибавям и още един цвят. Независимо кой избирам получавам един хубав и деликатен опушен грим. А когато искам вечерен грим прибавям 3-ти и/или  4-ти цвят. А ако искам още по-вечерен грим нанасям сенките с влажен апликатор. Получава се нещо страхотно. На бала бях със всичките си съкровища на Chanel и гримът ми не мръдна цяла вечер. Е, червилото си искаше повторни нанасяния. :)
Може би това са единствените ми сенки, които не се събират в сгъвката на клепача. А относно издържливостта: поне 7-8 часа без база. А с база сигурно 12.


Суочове:
*със сух апликатор:
На снимката не се виждат реалните цветове. По-наситени са отколкото тук.


*с мокър апликатор:
И тук са една идея по-наситени цветовете на живо.


Ето и окото ми:
(на последната снимка съм поставила и хайлайтър)




Ето и любимата ми снимка:


 Апликаторчетата са много мекички и от едната страна имат изобразено логото на Chanel. На всичките снимки съм нанасяла сенките с тях.

Ето и визия със всичките продукти:
(+ спирала Golden Rose)


Кои са любимите ви сенки?

You Might Also Like

10 comments

  1. Имаш страхотни мигли <3

    ReplyDelete
  2. Честита придобивка! :)

    ReplyDelete
  3. Страхотен блог! Последвах те, ако искаш разгледай и моя :)
    http://quitealooker.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. И твоят е чудесен! :)

      Delete
  4. Моята любима твоя снимка :))) А сенките са трепач :))

    ReplyDelete
  5. Чудесни са сенките!
    Изглеждаш чудесно!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ReplyDelete