Страници

June 8, 2013

Make Up Transformation: Monica Belluci

Здравейте, красавици! :)

Наскоро в блога на Светлана се разрази първият етап един голям грим-конкурс. И темата беше Моника Белучи. Няма да ви обяснявам колко е красива, прекрасна и т.н., а ще ви споделя няколко нейни цитата:

* "Малко дете има хубава кукла. Детето обича куклата, но иска да я счупи, за да види какво има вътре. Ние сме същите." 

* "Обожавам умните жени, те са невероятни."


Другите момичета направиха страхотни гримове и превъплъщения. Единодушно избраната победителка бе Боби. Съвсем заслужено и единодушно си спечели първото място с прекрасната си трансформация на Моника.
Ако искате и вие да участвате темата на следващото превъплъщение е У-Н-И-К-А-Л-Н-А-Т-А Лана Дел Рей. Ще се превъзнасям по нея след 10 дни, когато ще ви покажа моята интерпретация. :)

А жури бе третата в света по красота Венета Харизанова. Изключително красива жена! :Х


Както всички знаете тя е един от най-успешните български модели. Красотата й неслучайно е сравнявана с тази на Моника Белучи, чието превъплъщения неслучайно трябваше да правим през изминалите 10 дена.


Страшно съм впечатлена от жеста на Светлана да покани самата Мисис България 2011 за да оцени нашите снимки. Също толкова изумена, ако не и повече, съм от милото отношение на Венета към този конкурс! Можеше да откаже под предтекст "О, ама аз съм много заета.. дрън дрън..", но тя с готовност отговори и даде препоръки, които ще са ни от полза за в бъдеще. Благодаря ти, Вени! :)


Ето го и моето превъплъщение:



Извинявам се, че не съм снимала снимки на грима отблизо, но като за първи път съм сравнително доволна след 2-часово гримиране и снимане и над 400-те снимки, които направих. А си мислех, че да си модел е лесна работа - само си стоиш и позираш, ама въобще не е така. Убедена съм, че това предизвикателство ще ме научи на много неща, които не съм и подозирала, че мога да направя. Хайде включвайте се и вие. :)

Хубав уикенд! ♥

12 comments:

  1. Приликата ти с Моника е много голяма,Маги:)Аз много харесах твоето виждане за визията й:)Сега с нетърпение чакам да видя как ще се справиш с Лана,че тя си е голям залък :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Веси! :) И на мен твоето много ми хареса. :)
      Лана си е трудничка, спор няма. Но пък ще е и по-интригуващо :)

      Delete
  2. И аз мисля, че Маги се справи прекрасно със задачата да бъде Моника Белучи. Също очаквам с нетърпение Лана:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Светле! :)

      Delete
  3. Прекрасна! <3 И подкрепям, че приликата ви с Моника е много голяма :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мери, благодаря ти много за милите думи! :)

      Delete
  4. Красота! <3 Поздравления за успешното превъплъщение! :)

    ReplyDelete
  5. Поздравления!
    Пожелавам ти успех :)
    Прекрасна си!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря! :)))

      Delete
  6. Dobre se e poluchil grima :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ReplyDelete