The Beauty And The Fashion 's Prize

Здравейте, момичета! Днес пристигна Голямата награта от The Beauty And The Fashion. Нямам думи, с които да опиша щастието си. Толкова много се вълнувам след като най-накрая я държа в ръцете си. Нарочно досега не споделих нито тук, нито с приятелките си (не се сърдете), защото малко ме е страх от реакциите ви. Знам, че повечето ще се радвате, но ще има и злобни коментари, а в момента искам всичко да е розово и да се чувствам като в приказка. :)
Днес се чувствам ето така: като принцеса, която се готви за бала, където ще срещне Принца. Е, аз моя съм го срещнала, но приготовлението.. Няма да се обяснявам повече, а ще ви покажа най-хубавите снимки, които нащраках днес. (Тук е мястото да благодаря на апаратчето си, че не се прецака, защото на 3 пъти ми направи този номер - 2 часа снимам гримове, сенки, червила и т.н., а той решава, че не ги е снимало..)

                                                            Източник: интернет

Като всяка награда за принцеси идва опакована в розово с розова панделка.  10 минути стоях и й се радвах, но реших, че е време да я отворя за да ви покажа и на вас какви красоти се крият в нея.


 Ето я и голямата кутия, която по пътя от софийската Фея до русенската Принцеса малко се е омачкала, но няма да се караме на кочияша. :)


Няма как и да не спомена сладурката картичка. Толкова красиво послание бе написано вътре. :) А мечето е мега сладурско.


Ето и какво имаше в голямата розова кутия:


 Две луксозни кутии от Sephora. Отсега знам къде ще си държа гримовете оттук нататък.

 

 В черната намираме подаръците от томболата:
  1. Bourjois So Laque Glossy #04 Amande defile - прекрасно зелено, както ще се убедите от снимките по-долу. Нанесох го на един по-плътен пласт;
  2. Max Factor Mascara - False Lash Effect -  доста добри отзиви чета за нея в интернет. Изглежда доста убеждаваща. (това е една от изненадите за мен);
  3. Bourjois Volume Glamour Mascara - според Светлана е вечната "най-добра" спирала. Дали е така и при моите мигли ще видите след около месец сигурно, понеже в момента имам 3 отворени и поне още толкова чакащи ме да ги използвам, а както знаете срока на годност след отваряне е 3-6 месеца и физически няма как да ги използвам;
  4. Bourjois So Laque Glossy #06 Adore - bleu - уникално синьо. Пак на един по-плътен пласт. Повече за него и отзивите на Ида може да прочетете тук;
  5. Bourjois Blush #54 Rose Frisson - изпечен руж, който според Светлана е "доста добър дубъл на Chanel Joues Contraste Rose Initiale." Когато го отворих ме лъхна много красива и вкусна миризма. За първи път имам руж, който ухае толкова страхотно.


Дотук нещата изглеждат повече от страхотни. И няма как иначе - Светана доста се е постарала да се почувствам като принцеса днес. Благодаря ти! ♥   

А още не съм стигнала и до продуктите от Голямата награда, а именно Chanel. Но сега ще ви покажа страхотните бухали, които плучих. Светлана знае, че обожавам бухали. Ако ме следите редовно и вие знаете. Тези са толкова сладурски, че май само тях ще нося отсега нататък. А може и на бала да ги заведа. :)
 
  
Ето ги и Chanel-ските продукти:


Червило Chanel Rouge Coco Shine #56 Chance.  Снимки не можах да сложа как стои върху устните ми понеже са напукани напук на топлото време навън. Мога да кажа само, че е много нежно и леко като текстура. Като свят ми пасва идеално - прекрасно розово. Но информация за други цветове от серията и по точно за #54 Boy може да прочетете на блога на Ида и за #48 Evasion - на блога на Адри.


Палитра сенки Chanel Les 4 Ombres # 41 Fascination - страхотни цветове, а кутийката е уникална с това предпазващо капаче, кадифено калъфче и инструкции за употреба. Очаквайте скоро грим с нея и съответно повече отзиви. Повече за палитрата може да прочетете на блога на Светлана.


Лак Chanel  Le Vernis #535 May - лакът е повече от прекрасен. Цветът е мнооого красив, а го нанесох само на един слой.  Нанасянето става изключително лесно. По-долу ще видите как стои на нокътя ми.


Пудра - хайлайтър Chanel Poudre Signee de Chanel. Признавам, снимките не станаха много хубави и не улових изображението и не съм ги пробвала още. Но утре определено ще поправя грешката си. Ето какво казва Светлана за продукта.


Ето и последната изненада за мен: Chanel Chance Eau Trende. Към 11 се пръснах и още усещам аромата. А той е типичен пролетно-летен. Уцели ме в 10-ката с този аромат. Повече за него може да прочетете на сайта Fragrantica.


Ето и маникюрът ми от днес:


А сега чакам вашите отзиви и коментари за тези прекрасни на n-та степен продукти. 
Надявам се сте останали доволни от публикацията. Аз лично съм повече от доволна. С огромно желание я писах и щраках снимки.
А сега ви оставям за да хапна нещо, че доста се поуморих.

Хубава вечер! ♥







Labels: