Страници

May 20, 2013

TAG: 30 Facts About Me

Здравейте, момичета! Как сте? Аз се чувствам доста отпочинала. Преди дни ми беше абсолвентският бал и оттогава насам само се шматкам и мързелувам. За днес съм ви приготвила моите 30 любопитни факта за мен:

1.Предполагам всички знаете, но много обичам бухали. Въпреки това нямам домашно животно. Имала съм само рибки и... муха. :D Да, когато бях малка я затворих в една кутия с дупки и я гледах няколко часа. В близко бъдеще искам да имам зайче и кученце. Това са ми любимите животни.

2.Много обичам да ям. Най-вече сладки неща. Но напоследък се старая да се храня здравословно и забелязвам промяна с начина си на мислене относно храната.

3.Не пия алкохол. Справка: на бала съм пила насила 1 глътка джин с тоник (за първи път и беше ужасно) и 3-4 уиски. Все пак за наздравиците трябваше..

4.За тази година съм пила най-много 1/2 л кола. А миналата година това беше средното количество за 1 седмица.

5.Не обичам и не пия кафе освен при мнооого недоспиване. Същото важи и за колата. Когато пия след 14ч. заспивам след 2ч. и много се дразня.

6.Страх ме е от височините. Винаги ме е страх когато вървя по мост и се държа за парапета с 2 ръце.

7.Сигурно има общо с това, че в 6 клас си счупих крака при падане от стъпала. А седмица преди това си навехнах ръката.

8.Обичам да си правя списъци.. за всичко. Постоянно имам в мен някакъв списък: я за пазаруване, я какво трябва да свърша.

9.Искам да отида в Париж на екскурзия. Искам и да поживея малко в Щатите.

10.Родена и израстнала съм в Русе, но обожавам Пловдив. Най-хубавите ми моменти от детството ми са именно там. И сега обичам да ходя там, но минаването през прохода Шипка ме ужасява.

12.Обичам филмите и книгите с щастлив край. Именно такива са и любимите ми филми и книги.

13.Много обичам да чета книги. Надявам се до края на месеца да ви представя и книжният ми блог.

14.Много обичам да спя. Рекордът ми по най-дълъг сън е от 19.30 до 15ч. Рекордът ми по най-малко сън е отпреди 4г на абитуриентския ми бал: за 48ч съм спала само 2ч. Нормалният сън за мен е поне 9часа.

15.Била съм в клас с 17 момичета и само 3 момичета.

16.И оттогава предпочитам за приятели мъжете. Няма интриги и си казват всичко както го мислят.

17.Висока съм 1.75см. и тежа 60кг.

18.Не разбирам поведението на повечето момичета да спят с някой за една нощ. И да повторят пак и пак с други..

19.Не се мисля за красива.

20.Зодия скорпион съм и понякога съм много злопаметна и отмъстителна. Но всичко зависи от човека насреща.

21.Не обичам домакинските задължения.

22.Много мразя да губя. Независимо дали става въпрос за нещо много важно или за игра.

23.Вярвам в извънземни.

24.Никога няма да спра да бъда дете. Или поне до момента, в който няма да имам свое.

25.Става ми много странно когато някой ми направи комплимент и изръсвам някоя простотия. И после си мисля как съм можела да отговоря нещо смислено.

26.Често преподреждам стаята си. Отнема ми цял ден да я подредя, защото се разсейвам от прекрасните „нови и интересни неща“, които откривам...

27.Винаги съм била с дълга или средна коса. И никога не съм се боядисвала, като изключим един неуспешен опит наскоро с шампоан оцветител.

28.Страх ме е от паяци. Сънувала съм кошмари дори.

29.Не мога да пея, но това не ми пречи да грача в банята или пред хората.

30.Имам книжка от година и половина и за това време съм карала само веднъж.

На свой ред тагвам всички от вас, които искат да направят този таг.

10 comments:

  1. Много ми беше интересно да прочета тези 30 факта, много свежи:)

    ReplyDelete
  2. още певици в банята :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха да. Скоро може и такъв стил музика да има, ако още не са го измислили. :)

      Delete
  3. Много готини неща!За спането съм много съгласна-по-малко от 9 часа сън въобще не са сън!И когато в 8 клас цяла година ми се наложи да спя всяка вечер по 4-5 часа,бях като зомбирана цялата година :Д
    И мисля,че е редно вече да си направим група(ама като гледам колко много сме пеещите в банята,спокойно може и да е хор).Може да се наречем,примерно,The Bathroom Girls :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много добра идея. :) Според мен ще ни плащат за да не пеем, което пак ще е добре. :D И аз бях така в гимназията когато бяхме първа смяна. Но добре че имаше и уикенди, че не знам какво бихме правили иначе. :х

      Delete
  4. Моят рекорд по най-дълго спане е 27 часа без да се събудя грам... И то в годините преди да бъде див тийн, с което не мога да си обясня как съм спала толкова :D
    Разсмя ме с 26 :D И аз редовно откривам "нови и интересни неща", когато тръгна да подреждам :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаххаа Мери досега никой не ми беше бил рекорда. Браво! :D Теб сигурно съм те разсмяла, но майка ми изпада в шок всеки път като ми влезе в стаята. Редовната й реплика: "Тук бомба ли е паднала?!" :D

      Delete
  5. Уау това със спането ме разби :)) И напълно подкрепям т.16... Наскоро отново претърпях разочарование от близка приятелка.Нещо, което не ми се е случвало с приятели-мъже :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох да, и аз съм имала доста разочарования от "приятелки". Блазе им на момичетата, които не са преживявали такова нещо. Ако има такива изобщо..

      Delete