Review: Golden Rose Jolly Jewels 102

May 05, 2013

Ето го и обещаното ревю за Golden Rose Jolly Jewels 102. 
Това е вторият ми лак от тази серия на Golden Rose. Тук имам показан маникюр с Golden Rose Jolly Jewels 113. Цветът е много красиво розово със златисти и оранжеви глитърчета.

Лаковете от тази серия имат много стилни опаковки. На мен лично много ми допата правоъгълната им форма, защото се побират идеално в кутията ми за лакове. За разлика от кръглите шишенца и триъгълните, които трябва да се чудя как да подредя. Съдържа 10,8 мл. продукт, който ще изхабите за мнооого дълго време. Цената е достъпна: около 4-5 лева в зависимост от магазините.

Лакът Golden Rose Jolly Jewels 102 е много красив безцветен лак с малки ситни точици и сребрист глитър. Използвах го за акцент на този маникюр.



Издръжливостта му е голяма: поне 5 дена. След нанасянето му задължително минете с топ лак, ако ще обувате чорапогащник, понеже леко закача. Свалянето му за мен е много трудно, понеже рядко ползвам глитъри и не съм свикнала да чакам 5 мин. да се свали. Това е защото и много го напластявам. Моят личен фаворит между тези два лака е 102, защото е една идея по-изискан. Под "изискан" разбирайте: използвах го на защитата на дипломната си работа. Все пак не привлича много внимание, а точно необходимото. Бихте го използвали на сватба примерно, на кръщене или където и когато искате. :)

Тази серия на Golden Rose е голям хит. Всяка моя приятелка се е сдобила с поне един лак от серията. А вие кои лака имате?



Продуктът ми е изпратен за проба от Golden Rose. Мнението е лично мое и напълно искрено.

You Might Also Like

0 comments