Страници

May 25, 2013

Review: Golden Rose Infinity Lash Mascara

Здравейте! Днес ще ви представя последната спирала на Golden Rose: Infinity Lash Mascara volume & length.


Първото нещо, което се забелязва веднага, е цветната опаковка - металическо лилаво. Още от тук получават бонус точки от Golden Rose. Писнало ми е постоянно да си бъркам спиралите, защото всички изглеждат еднакво. Друг плюс е, че самата спирала е опакована в целофан и така няма шанс да попаднете на пробвана спирала. Ужас.. :(
 

Самата четка е доста удобна за работа и е доста големичка. При мен няма ронене или размазване. Почиства се лесно.
(Аз съм доста непретенциозна към спиралите. Единственото което не харесвам е когато ми се слепват миглите. Също така нанасям само един слой спирала.)


Друг плюс на тази спирала е затварянето. Когато затворите спиралата се чува леко щракване. Така сте сигурни, че сте я затворили и няма да изсъхне.


Ето как стои на моите мигли:


Извинявам се, че снимката не е на очите ми, но когато я crop-нах и се размаза доста. Ще се опитам пак да снимам само окото си и ще update-на в най-скоро време.

Продуктът ми е предоставен за проба от Golden Rose. Не ми е заплатено за тази публикация и мнението е лично мое.
*Препоръчителна цена: 7,90 лв. за 11мл.

Хубав съботен следобед! ♥

6 comments:

  1. Аз в началото хич несе разбрах със спиралата, защото ми се ронеше... НЕ знам дали защото беше прясна, но сега съвсем рядко се случва :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз понякога не се разбирам с някои продукти, а после си оправяме взаимоотношенията.
      Радвам се, че сега нещата са наред! :)

      Delete
  2. Спиралата ми харесва.А на тази снимка си много много хубава :))) Да не вземеш да я махнеш <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси! ♥ Не, нямам намерение да я махна.
      Доста добра спирала е. :)

      Delete
  3. Леле, че си хубавка (sun)

    ReplyDelete