Review: Chanel Rouge Coco Shine #56 Chance


Здравейте, прекрасни дами! Днес ще ви представя най-барбешкото ми червило, защото когато съм с него се чувствам като Barbie брюнетка. Е, и като принцеса. :) След малко ще ме видите минавам ли наистина за Барби или само така си мисля.

Hello ladies! Today I'll talk about my Barbiest lipstick because I feel like a real Barbie girl with it. :)


Червилото е в много стилна и изчистена черна опаковка. Отгоре на капачето има знака на Chanel. Някой хора сравяват опаковката с тази на Golden Rose, но е доста по-солидна и здрава. Ароматът на червилото е много приятен. На мен ми мирише на парфюм, но не натрапчив. Добре хидратира устните и ги прави много много меки. Съдържа 3 гр. продукт, който ще ми стигне за поне 1 г. 
Как го нанасям: Когато започвам да се гримирам си слагам балсам на устните и когато съм готова попивам със салфетка и нанасям 2 слоя от червилото. Харесва ми, че не е толкова пигментирано и мога да го нансям без огледало. При мен издържа около 2 часа.
 Ето и суоч върху ръката ми, но няма да видите цвета в целия му блясък. Тук  може да го видите много по-добре, заедно с други цветове от серията.

The case is very luxurious. The scent is very pleasant. It's very hydrating and it makes my lips very soft. It contains 3g. product. This lipstick lasts on my lips around 2 hours.
This is swatch on my hand:


Състав / Ingredient: цъкнете тук.

Ето ме и мен само по червило и спирала:
And that's me only with lipstick and mascara:

 

Кои червила ви карат да се чувствате като принцесa?
Which lipsticks make you feel like a princess?

Labels: , , , ,