Empties April - May

Днес нещо много ми се пише и вместо да се чудя какво да правя ще ви покажа напредъка ми по Project 10 pan 1 и Project 10 pan 2.

Понеже някои неща съм ги изхвърлила слагам снимки от предходните публикации.

Project 10 pan #1
1: Avon Care Nourishing Body Lotion за суха кожа с бадем и какаово масло - ами него съм го отделила да го дам на приятелка. На мен лично не ми харесва тази миризма на глицерин.
2: Avon Clearskin Blackhead Clearing - ревю тук. Дадох го на приятеля ми. :D Не бих повторила. Искам да изпробвам нещо ново.
3: Avon Naturals Hand Cream - първото изхабено нещо. Накрая взе че ми хареса. Сега ще си ползвам щастлива кремчето от същата серия с мед и мляко.
4,5 и 6: Спиралите поне ги изхабих. Препоръчвам Avon Superfull. За в момента ми е една от любимите спирали. Другите две не ми харесаха особено. Едната е Avon Color Trend Plump Out, а другата Avon Superenchant.
7: Avon Eyeliner - остана ми много малко, но беше бая изсъхнал и отиде на бокука. Препоръчвам автоматичните моливи на Avon. Хубави са и не се налага да се острят.
8: Nivea Creme - ревю за него тук. Не ми харесва миризмата и не бих повторила.
9: Avon Care Refreshing Face Gel-Cream Light Moisture - ревю тук. Не бих повторила покупката. Сега съм се насочила към био крем за лице. Стига да измисля кой да бъде.
10: Avon Naturals Nourishing Face Cream - ревю тук. За зимата ми вършеше добра работа, но не мисля, че ще повторя.

 Project 10 pan #2
1: Тео Sea Treasures 2 in 1 Shampoo & Conditioner - сплесква ми косата. Не бих повторила покупката.
2: Syoss Moisture Intensive Care Conditioner - Препоръчвам за суха коса. Бих повторила покупката, но си всех балсам без силикони и да видим той как ще е.
3: Avon Senses Serenity: Препоръчвам душ геловете на Avon. Ухаят много хубаво и не са скъпи.
4: Nail Polish Remover Lilly - вчера си купих още един. Определено препоръчвам за разлика от розивия, който на мен изобщо не ми харесва. :(
5: Liquid Soap Avon Senses Sparkling - препоръчвам също както душ геловете.
 6: Почистващ гел за лице Avon Naturals Milk & Honey - ревю тук. Добър продукт. Препоръчвам. Сигурно бих си го купила пак зимата.
7: Avon Naturals Vanilla Body Butter - любимият ми крем за тяло. Дано не го спрат никога. Препоръчвам с 2 ръце, че даже и с 2 крака. :)
8: Серум за сухи краища Avon Advance Technique - мнооого малко ми е останало от него. Горе-долу съм доволна. Не е нещо, без което не може да живеете.
9: Dove Cream - бих си купила отново.
10: Rexona Aloe Vera Stick - Любимото ми средство срещу изпотяване за по-топлите месеци. Препоръчвам независимо коя разновидност е.




Лека нощ, красавици! ♥

Labels: , ,