DIY Ring Holder / My Ring Collection

May 12, 2013

Здравейте, момичета! ♥ За днес съм ви запланувала една интересна публикация. Не знам за вас, но аз много обичам да си правя разни неща и съответно да чета такива публикации и да гледам клипчета в Youtube. Постоянно си местя пръстените в кутийки, кутийченца и т.н. Не мога да им намеря място и това си е. До преди няколко дена, когато си направих "това велико за мен чудо на чудесата". Пристъпвам направо към идеята ми.

Използвах следните неща:
1. Дунапрен - моят е от афтършейв STR8. Използвайте каквото имате и искате.


2. Кутийка - моята ми е подарък от много близка приятелка и се радвам, че и намерих хубаво приложение.


 3. Пръстени естествено :)


Стъпки:
1. Накъсваме/нарязваме дунапрена на парченца големи колкото пръстените. По-нежните пръстени ги слагам по няколко един до друг, понеже не ги нося много често.


Това имам впредвид:


 Ето го и крайния резултат:


И сега ще ви поговоря за моите пръстенчета. ♥ Имам само 2 сребърни. Тук някъде са, но не съм ги носила поне от една година. Злато не обичам да нося. Всички други са евтини. Най-любими са ми тези с бухали и този с Hello Kitty. Зимата не нося пръстени, понеже ходя с ръкавици. Но пролет-лято-есен доста често. Напоследък ходя само с дънки и маратонки и не съм слагала. При вас има ли го това: един месец само рокли, следващия само дънки и маратонки (примерно)? Защото когато е по-топло времето съм така.

Какво мислите за кутийката ми за пръстени? Как и къде държите вашите?

Хубава и успешна седмица! ♥

You Might Also Like

3 comments

  1. Готино се е получило, а и пръстените много ми харесват. Моите са 8-9 на брой, не са големи и затова нямат специално отделение. Седят в обикновена кутия за бижута наред с обеците :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! Аз преди година имах само 3 пръстена и 6 чифта обеци, но сега където видя пръстени или обеци трябва да си купя. :D

      Delete