Страници

May 26, 2013

Бал: абитуриентски vs. абсолвентски

Здравейте!
Днес ще видите една по-различна публикация. Днес се навършват 4 години от абитуриентския ми бал и измина около седмица от абсолвентския. Дано да съм полезна на някои от вас. :)

Започвам с абитуриентския бал:

Роклята я купих от първия магазин, в който влязох. Сега определено съжалявам. Затова съветът ми към бъдещите абитуриентки е да се влюбят в роклята си, защото остава спомен за цял живот. Тази година забелязвам, че повечето момичета си избират хубави рокли, а не натруфени и кичозни, каквито имаше миналите години.
Бижутата ми бяха златисти заради роклята. Гривна, обеци, колие и пръстен. Емиии, сега си стоят и чакат да ги използвам в далечно бъдеще.
Чантата и обувките са напълно в типичния баладжийски стил. Напълно неизползваеми са ми, понеже няма къде да ги нося. Но обувките ми бяха страшно удобни. Други обувки с толкова удобен ток не съм имала. Чантата събира обичайните неща.
Грима сама си го правих. И не съжалявам. Някои момичета бяха с прекалено тежък грим. Не казвам, че гримирам добре, но основното го мога що годе. Гримът ми беше смесица между дневен и вечерен. Само сега се чудя на акъла си как съм могла да си сложа златисти сенки. :D
Това е единственият път когато ходих в студио да ми правят маникюра. Френски маникюр (златиска основа) с вишневи цветенца. Най-якото беше, че в дискотеката ми светеха ноктите. 
Косата ми я изправя фризьорка. Сигурно повече от час изправя, дърпа, слага лак и резултатът:  косата ми беше станала твърда като каска.



А сега малко и за абсолвентския бал:

Цял ден времето беше облачно и мрачно. Такъв дъжд ни валя.. Добре че имам прекрасни приятели да ме спасят я с яке, я с кола. :)

Заложих на малка черна рокля. Купих си я миналата година от магазина на Bershka във Варна. (Защо в Русе нямаме никакви свестни магазини?!) И времето се развали и така и не я облякох и знаех, че тя ще е РОКЛЯТА. Семпла е и бих ви препоръчала да заложите на нещо подобно. Все пак не искаме да изглеждаме, че ще ходим на карнавал. :)
Противно на очакванията ви не бях с бухали. :D Преди време си купих колието и го съчетах със сребърни обеци, пръстен и часовник. Знам, че не е подходящо на такива събития да се ходи с часовник, но много добре се съчетава с другите ми бижута.
Обувките ми са доста обикновени, както и другите неща. Но за сметка на това с 12-сантиметров ток.. :) Сравнително удобни са и не правят пришки. Чантата си я поръчах от каталога на Avon. Събира сравнително много неща.
Пак си правих грима сама. Този път съм много по-доволна. Леко опушен грим с розово червило. Любимата ми комбинация. Съвсем изключих да си снимам грима и да го постна тук.. Както и да се снимам сама в цял ръст и се наложи да режа снимката.
Маникюрът е лично мое дело:



 
Косата си я изправях сама. Можете да сравните какво е да ти я изправи фризьор и моето творение. Поне сутринта нямах каска на главата си. :D

Като цяло съм доволна от двата бала, но от абсолвентския мъъничко повече.

Харесвате ли си визията за бала? Ако сте имали и абсолвентски, и абитуриентски бал, кой повече ви е харесал?

11 comments:

  1. Прекрасна си била и на двата бала! :)

    ReplyDelete
  2. И на двата бала си била супер! Аз за абитуриентския си бал не искам да си спомня, но абсолвентския ще ми е прекрасен спомен за цял живот :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси! :) Бих се радвала да направиш публикация за него. Ще ми е много интересно да прочета. :)

      Delete
  3. Косата ти ми харесва повече на абсолвентския :)
    И маникюрът е страхотен!

    ReplyDelete
  4. Маникюрът е сууупер, както роклите и съветите, и прическата! :) хаха много се смях за ''каската''. Аз на моя абитуриентски (другия предстои след 2г., дай Боже) бях с къдрици и може би половин (огромно) шише лак. Прическата беше супер, но после като я къпах, олеле! Това чудо си още седмица можеше да ''не помръдне'' хаха :)) XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! Охх и ти ли си била така :D Поне сега знам, че не съм единствената, в/у чиято коса е изсипан 1 тон лак. Понякога не разбирам фризьорите..
      Пожелавам ти успешно завършване и ще чакам такава публикация от теб! :)

      Delete
  5. Ι do agгee with all of the concepts yοu've introduced for your post. They are very convincing and can definitely work. Still, the posts are very short for newbies. May just you please lengthen them a bit from next time? Thank you for the post.

    My blog post ... suplementy aloesowe

    ReplyDelete
  6. Много си хубава била и на двата бала. На мен лична абсолвентската ти визия ми допада повече, заради изчистеността, но и абитуриентската е сладка!
    На мен ми предстои след 1 седмица бала и едва изчаквам, най-вече, за да нося роклята си :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за милия коментар! :)
      Пожелавам ти приятно прекарване и нека бъде незабравим момент, изпълнен с много щастие и радост! :)

      Delete