Страници

April 24, 2013

TAG spring 2013

Много обичам таговете. Така опознаваш човека, чиито публикации четеш всеки ден. Намираш общи неща или научаваш нещо ново и любопитно. Благодаря на Светлана от The Beauty And The Fashion за тага. Аз от своя страна тагвам всеки, които иска да отговори или в блога си, или в коментар под публикацията. (Много ще се радвам да го направите. :) )

 1. Любими пролетни лакове за нокти

Много обичам пастелните цветове. Не само за лакове, но и за дрехи, аксесоари и какво ли още не.  В момента любимите ми лакове са тези 3 на Pastel. Много си ги обичам, понеже са ми подарък от братовчедка ми и като лакирана с тях се чувствам по-близо до нея. В тази публикация може да видите снимки на маникюрът ми.  

2. Задължителен цвят червило за тази пролет

По отношение на червилата съм скучна. Имам 2 розови и 1 кафяво(което не нося). При такава "голяма" конкуренция победител е това розово на Avon от серията UCR Colordisiac нюанс Satin Sheets. Мирише на ванилия. Повече обичам да си го душа, отколкото да го нося. :)

3. Любима пролетна дреха

Ужасно много обичам бухали. Толкова са сладкии и ми оправят настроението веднага щом ги погледна. Преди седмица си купих зелена блузка с бухалче, но забравих да снимам и нея.. А тази е новичка. Само на 2 дена. Само като видите бухалчето как жално гледа.. А и самия надпис на блузката: No eye contact. :)

P.S. Усещам, че ставам досадна с тези бухали и че се превръщат в нещо като мания, но по-надолу има още, така че продължавайте да четете.
4. Любими аксесоари за пролетта?

Любими са ми и не само за пролетта, а от миналото лято. Тук е моментът да споделя, че не си купувам де що видя бухали, а тези които наистина ми харесат. Най-много ми харесва колието часовник. Взех си го от Варна като ключодържател, но с клещи и малко търпение стана чудесно колие. А по повод тези обеци с клипси (винтчето отзад) една колежка се шегува, че дебелките са студенти преди сесия, а слабичките след. :D Тук е онагледено по-добре.
5. Любимо цвете
 
Любимите ми цветя са зюмбюлите. Но нашето увяхна преди седмица и не можах да го снимам. Не знам защо така става, но не мога да опазя нито едно цвете в саксия за повече от седмица-две.
6. Кой пролетен тренд харесваш най-много?

Много много не следвам модата. Обичам да си купувам това, което ми харесва и което ще нося и следващата година. 
7. Любим парфюм за пролетта?
След като ми свърши любимият пролетен парфюм минала година съм в търсене на следващия такъв. Обичам парфюми, които ухаят на свежо, на зелено. Може би с нотки на ябълка.
Но имам любим дезодорант, който не заменям за никой друг. Но лошото е, че напоследък е доста трудно откриваем, а е страхотен.

8. Какво най много харесваш в пролетта?

Тя е любимият ми сезон. Харесвам как всичко се раззеленява, как мирише прясно окосената трева, как ухаят цъфналите цветя. Обичам я и заради Великден. Връща ме в детските ми години как чаках да стане сутрин, че да се борим с яйца и да хапвам козунак с кисело мляко.

9. Планове за тази пролет

Тази пролет ще се окаже втората по важност за мен. Първата бе когато завършвах средното, а тази когато завършвам университета.  Надявам се всичко да мине както трябва. Много съм развълнувана и за абсолвенстския бал. Не че ще е нещо кой знае какво, но ще се съберем всички заедно за последно. И после който накъдето го отвее вятъра. 
 

11 comments:

  1. I'm loving this owl trend.

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Маги, много хубава статия си написала:)
    Едно нежно потвърждение на пролетното настроение.
    Лаковете също ми харесват много, толкова приятни меки красиви цветове.
    А и аз обичам бухали и сови и имам цяла колекция:))
    Те са символ на знанието, а и са такива сладури.
    Поздрави.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря! :) Аз и пръстени имам, но забравих да ги снимам..
      Знам, че са символ за знанието и по този повод за дипломирането мисля да си взема статуетка с бухал абсолвент с тога. Преди два дена го видях и се влюбих в него.

      Delete
  3. Лаковете са много свежи :))
    Успешно дипломиране, Маги и много да се забавляваш.Моите спомени са, че абсолвентския ми бал беше в пъти по-страхотен от абитуриентския :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря! :) И аз се надявам да се забавляваме, и то много. Като мине мисля да пусна статия за него да споделя емоциите и чувствата си.

      Delete
  4. Бухалии :P Много хубава статия :)

    ReplyDelete
  5. Страхотни лакове! Цветовете са перфектни за този сезон. :)
    Много се радвам, че си харесала блога ми и съм те вдъхновила да се пробваш да си направиш "Carrie" чанта. Благодаря за милия коментар. :) Ще се радвам да видя резултата. Публикувай снимка на Facebook страницата ми!



    Vendella

    http://vendellablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, Яна! :) Само да си намеря подходяща чанта и веднага ще ти покажа творението си. :)

      Delete
  6. Страхотни лакове!!! И самата статия :))
    Относно парфюма, май си описала точно моя DKNY Delicious, ако не си го пробвала задължително го тествай, уникални аромати са цялата серия, аз имам 3, липсва ми само Red Delicious.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :) Записвам си го и ще го потърся тези дни. :)

      Delete