Страници

April 19, 2013

Review: Perfect нагревател за кола маска

Здравейте! С наближаването на лятото и по-разголените дрехи всички искаме да имаме гладка кожа без досадните косъмчета. А средствата и начините всички ги знаем. За мен в момента най-доброто средство е кола маската. Днес ще ви представя един продукт, който много ми помага в борбата срещу косъмчетата.



Да, това е нагревател за кола маска Perfect. Добре оправдана инвестиция, която се изплаща много скоро след закупуването й. Аз си го купих от Lilly за 20-25 лв. някъде. Патрончетата са по 3 лева, като едно може да ви стигне за цели крака, ръце и мишници, а даже и да ви остане. (Което е 10 пъти по-малко отколкото ще ви вземат в козметичните салони.) Зависи как го ползвате. Аз лично пълнителите, които продават в Lilly, с шоколад не ги харесвам особено. Остават 2-3 пръста, които не могат да се използват. Много по доволна съм от тези с ягода и алое. Но тях няма да ги намерите в Lilly. Лентички си купувам от Carrefour за 75 стотинки и ми стигат за мнооого време. (Сега съм преполовила второто си пакетче.)

От ноември насам използвам само кола маска за крака и ръце и не ми излизат подкожни косъмчета. А имам няколко по краката от епилатор от преди няколко години, които не искат да се махнат. :(



За мен е много по-безболезнено и щадящо ушите в сравнение с епилатора. (Аууу много мразя как бръмчи.)
Като минус мога да отбележа, че след епилация кожата ми лепне. Но аз реших този проблем с олио/зехтин (да, да, смейте се, но кожата ми по-мека никога не е била). Предполагам и бебешко олио ще свърши същата работа. Btw в Lilly има специален продукт за след епилация.



Начинът на употреба е следният: слагате патрончето в нагревателя и изчаквате 30ина минути. На упътването пише да изключите от контакта когато използвате уреда, но аз го държа включен през цялото време, понеже ако го изключа ще се охлади кола маската и ще трябва още повече да се мотая. На мен ми отнема 2 часа за минаване на цялото тяло. Но по-сръчните и тези, които не се отплесват, ще приключат по-бързо.

Надявам се, че статията ви е била полезна и интересна. Ще се радвам да споделите използвали ли сте подобен уред и доволни ли сте останали от употребата му.

Хубав уикенд!

25 comments:

  1. Любимата ми машинка.Откакто си я купих не ползвам друго и съм супер доволна.Определено излиза по-евтино, стига да не ме мързи :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. И мен ме мързи, но едно от новогодишните ми обещания е да не съм толкова мързелива. И понякога успявам. :D

      Delete
  2. Здравей!Страхотна публикация :) Мисля и аз да си купя нагревателя и искам да те попитам от къде купуваш пълнителите с алое и ягода?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! Аз съм от Русе и си ги купувам от един голям козметичен магазин (до 3-та поликлиника), където продават и на едро за други магазинчета. Но една колежка си купува от парфюмерии, така че предполагам, че ги има в почти във всички квартални магазинчета. :)

      Delete
  3. Чудех се дали си заслужава тази машинка, тъй като сега е на промоция в Лили. Та май ме нави да си я купя. Дано не ме разочарова :) Благодаря ти за споделеното мнение. Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Според мен няма да сбъркаш, ако си я купиш. Особено сега както е намалена. А се изплаща с 1-2 ползвания. Ще чакам отзивите ти, ако си я вземеш! :)

      Delete
  4. Здравей!

    Исках да те попитам дали ползваш машиката за по-деликатни места като триъгълника и мишничките? Доволна ли си от резултатите и справяш ли се?

    Колко горе долу трябва да са дълги косъмчетата, за да ги хване кола маската?

    Благодаря :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! :)
      Използвам я зимата за мишниците. За триъгълника не съм я използвала. Малко ме е страх честно казано. Иначе да, много съм доволна от резултатите. Отначало малко трудно се свиква, но забравих вече за епилатора; по-безболезнено е, но после лепна, но като имам нещо мазно под ръка (бебешко олио, масла, дори и зехтин и обикновено олио) се почиства много бързо. Косъмчетата гледам да са на около 2 седмици, около 0,5-1 см. Но все пак при различните хора растат с различно темпо.
      Поздрави, Маги :)

      Delete
    2. Здравей, Маги!

      И аз вчера си купих от Лили, имаше промоция -20% за всички продукти за депилация. Пробвах я за ръцете и е мн яко! :)

      Днес ще опитам за другите части от тялото. Благодаря за поезната информация :))

      Поздрави, Хриси

      Delete
    3. Радвам се, че съм била полезна! :)

      Delete
  5. Хехе :)) да не повярваш Маги какви неща ме накара да чета :* Браво!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ели, радвам се, че съм ти полезна и аз с нещо! :*

      Delete
  6. Здравейте, много ми хареса статията, искам да попитам възможно ли е отварянето на един такъв патрон и напълването му с кола маска от кутия т.к. по мой пресмятания крайната сметка би излязла по-малка. Благодаря.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! :) Радвам се, че статията ти харесва. По принцип се отварят патроните. Аз имах същата идея, но не можах да ги изчистя от останалата кола маска и ги хвърлих. Аз пробвах под течаща вряла вода, но нямаше никакъв ефект. Може да пробваш патрони на друга марка кола маска, защото тази на Перфект специално е доста лепкава. Няма нищо общо с кола маската на Джанкар например, която се чисти доста лесно. Но ако намериш начин да премахнеш колата, мисля че ще се получи. Ще се радвам да споделиш, ако има резултат! :)

      Delete
  7. Здравей, аз нямам закупен нито патрон нито нагревател, просто исках да се информирам преди покупката, за да не остана изненадана в последствие, колата маска трябва да е водоразтворима, за да се чисти по-лесно така ми отговориха във bg-mamma и започнаха да философстват защо, не си заслужавал труда за някакви стотинки и прочие, както и да е, аз вече съм решила :D, Сега ми остава да си купя машинката, предлагаха ми един онлайн магазин с цена на нагревателя ок 10 лв. но мисля да не рискувам и да се забърквам в каши, ще отида да си взема от лили дрогерия макар и за 20 лв. както си направила ти. Лека Вечер.

    ReplyDelete
    Replies
    1. На каква цена си купуваш 1 патрон в Русе.

      Delete
    2. Здравей! :) Патроните, които си купувам на Перфект са с доста лепкава кола маска и малко по-трудно се отстранява кола маската. Не са като на Jankar примерно, която с малко водичка можеш да я махнеш. Патроните в Русе са около 3 лв. Иначе за машинката, ако има някакъв проблем ще ти я заменят с друга (в Лили). Моята досега не е създавала проблеми. Ако инаш други въпроси, съм насреща!
      Лека вечер! :)

      Delete
    3. Ами много скъпи тия патрони :/ по принцип стандартни ли са или всяка машинка си върви със свой патрони. Нямам представа в Русе не се ли продават други, ще трябва първо да попитам в някоя и друга аптека, щом тия се чистят трудно. Нямам възможност, пък и не ми се отделят по 3 лв. за захар и вода :/. След това ще си купя тубичката с тази на жанкар с 1.60 лв. и започва ... :D

      Delete
    4. Не са много евтини, но пак е по добре с тях отколкото на козметик. Досега само на Перфект съм си вземала, не съм пробвала на други марки и не мога да ти кажа стандартни ли са. В ДМ има и машинка и патрони, но са на друга марка. Принципно има едни патрони на Перфект с ягода, алое и др. видове, в магазина до Пикадили (срещу Deep) на центъра отвориха нов козм. магазин и там ги има. Има ги и в магазина до Империал, CBA, срещу 3-та поликлиника е. Zizico мисля, че се казва магазина. Та те се отварят и ако намериш начин да ги изчистиш от кола маската после спокойно можеш да си ги ползваш с кола маска на Жанкар или да си направиш сама. Аз се мъчих да изчистя едни, потопих ги за 30-ина минутки във вряла вода, но нищо не стана и ги изхвърлих.. :D

      Delete
  8. окi благодаря ти, в сряда ще си купя само патрони :D казаха ми да си взема натурална, ще пиша веднага щом имам резултат, убедена съм, че ще успея, ДМ в мола на 3-та поликлиника има нали, там ми е по-удобно да ида? Zizico го знам редовно си взимам неща от там. Нагревателите в ДМ такива ли са

    http://bestshop.exsitee.com/%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B0-depilatory-heater

    ReplyDelete
    Replies
    1. Извинявай за късния отговор, но не бях в града и нямах интернет.. Мисля, че са такива нагревателите. Да, ДМ има в мола. В zizico също би трябвало да продават нагреватели. Оттам съм си вземала лентички и съм виждала големи рула за салони. Провери и на двете места цените как са. Вътре е еднакво всичко. Много ще се радвам да споделиш резултатите :)

      Delete
    2. обезателно, лек ден.

      Delete
  9. Здравей,
    отново съм аз,
    както ти писах преди време,
    купих си Jankar,
    пресипах я, в патронче, изхвърлих Perfect,
    използвах го няколко пъти, но не се справям с нанасянето върху кожата,
    този път не съм със смъкната кожа, но цялата съм в синини,
    това е и причината да пиша отново,
    ролката на патрона нанася малко от к.м.,
    нанесена веднъж нищо не захваща,
    трябва да повторя, дори да потретя,
    тогава пък се натрупва,
    много ми е трудно.
    Може ли да споделиш, ти само по веднъж ли нанасяш върху кожата, въобще как да се справя, някъде греша ?
    Благодаря.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей,
      Синините при мен поне се получават когато не дърпам рязко лентата, първите няколко пъти си ходих със синини на лактите. Но с времето свикнах и много рядко ми се получават сега. Иначе гледам винаги кола маската да е водниста, иначе не излиза както трябва и само ме скубе. :D Когато е гореща я нанасям само на 1 слой и повтарям там, където не е захванала хубаво, което се случва най-вече когато е на привършване.
      Поздрави :)

      Delete
    2. Здравей,
      Благодаря за отговора.
      Хрумна ми да погледна в YT,
      как се работи правилно с нагревателят,
      ще ми трябват доста опити, много цапане, за да стана професионалист.
      Лек ден.

      Delete