Project 10 pan 2

След първата ми такава публикация реших, че началото на всеки месец ще правя по една. Ако не сте чели първата ми публикация, ето  линк към нея. Оказа се, че доста съм се надценила.. От 10те неща само крема на Nivea успях да изразходя. На другите продукти им остава още малко живот, така, че ще ги видите в някоя публикация Empties.
За днес съм ви подготвила още 10 продукта, но тях наистина ще ги изразходя до края на месеца, защото са останали с малко продукт. А ето ги и тях:
  1. шампоан Тео Sea treasures 2 in 1: откакто открих шампоаните на Lavena, други не съм използвала. А този нещо избягвам да го ползвам, защото ми сплесква косата, но за миене на четки е идеален;
  2. балсам Syoss moisture intensive care: останало е съвсем мъничко от него и си го къткам, защото е наистина добър продукт;
  3. душ гел Avon Senses Serenity: ухае страхотно на праскови, но вече 2-3 чакат да ги използвам;
  4. маслен лакочистител Lilly: в момента използвам 2 лакочистителя на Lilly: този и без ацетон. И този като го свърша ще  повторя покупката;
  5. течен сапун Avon Senses Sparkling: ухае страхотно на канела. Ако го пуснат и другата Коледа пак ще повторя, но след като го изхабя ще си взема нещо по-пролетно и свежо;
  6. почистващ гел за лице Avon Naturals Milk & Honey: ревю тук. Следващата зима сигурно пак бих си го купила;
  7. крем за тяло Avon Naturals Vanilla: влюбена съм в този продукт и аромата се задържа цял ден, но имам още един неотварян такъв крем и на този му е време да го изхабя;
  8. серум за сухи краища Avon Advance Technique:  много рядко се сещам да го използвам, но ми трябва опаковката(като го изхабя ще разберете защо), пък и вече ще стане година откакто го имам;
  9. универсален крем Dove: наистина малко продукт ми остана, но все не намирам време да се мажа;
  10. стик Rexona aloe vera: неизменно е част от козметичното ми несесерче, особено лятото. И за разлика от спрея от същата серия не ми дразни носа, когато го използвам.
Накратко, това са нещата. Дано този тип публикации са ви интересни, защото ще четете доста такива занапред. 




After my first post I thought that I'll do one post at the beginning of every month. If you have not read my first post, here's a link. It turned out that I was quite overestimated myself .. I was able to use up only 1/10 products:  the Nivea creme. The other products you'll see in Empties.For today I have prepared another 10 products. And here they are:
  1. Teo Sea treasures Shampoo 2 in 1;
  2. Conditioner Syoss moisture intensive care;
  3. Shower Gel Avon Senses Serenity;
  4. Oil-based nail polish remover Lilly;
  5. Liquid soap Avon Senses Sparkling;
  6. Creamy cleanser Avon Naturals Milk & Honey;
  7. Body whip Avon Naturals Vanilla;
  8. Dry ends serum Avon Advance Technique;
  9. Rich nourishment cream Dove;
  10. Stick Rexona aloe vera.
In short, these are the things. I hope this type of posts are interesting because you'll read many of them.

Labels: ,