NOTD: Avon Viva Pink and Golden Rose Jolly Jewels 113

Здравейте, красавици! Днес ще ви покажа един семпъл маникюр. Без декорации, просто лак. Не съм писала почти месец такава публикация, защото оставих ноктите ми да си починат малко от всичкия този лак, които са видели напоследък. Viva Pink много го харесвам, но отдавна не съм се лакирала с него. Реших, че няма да е зле да ви показвам от време на време самите цветове на лаковете, които притежавам. Нанесла съм 2 пласта от него, а от глитъра - 3. Вече съм седмица с него и само ъгълчетата са се обелили, и то малко.


Hello, ladies! Today I will show you a simple manicure. No decorations, just nail polish. I like so much the color Viva Pink but I have not used it lately. I decided it would be nice to show you from time to time only the colors of nail polishes that I own. I applied 2 coats of Viva Pink and 3 of Jolly Jewels. I'm wearing a week this manicure and only the corners are peeling a bit.


Кой е любимият ви лак от серията Golden Rose Jolly Jewels?
Who is your favorite nail polish from the series Golden Rose Jolly Jewels?

Labels: , ,