REVIEW: Manhattan Lips2Last

Здравейте! За днес съм ви приготвила ревю на дълготрайното червило + блясък на Manhattan: Lips2Last. То ми беше любезно предоставено за проба от Таота ЕООД- официалния вносител и представител за България и Македония. Предлага се в 14 дълготрайни нюанса и препоръчителната цена е 13,90 лв. Моето червило е от лимитираната колекция и е номер 02 Peachy Kisses.




Както виждате от снимките и името цветът на червилото е прасковен. Нанася се с апликатор, както и блясъкът. Когато се нанесе малко лепне, но като минат 60 секунди изсъхва и издържа доста време. Изпробвала съм го докато ям и пия и не помръдва. Но когато съм само с него устните ми са напукани и си личат всички гънки по тях. Затова не го използвам самостоятелно и нанасям блясъка. А за него..




Той е супер. Използвала съм го повече от червилото, защото ми омекотява супер много устните и придава страхотен блясък. И определено му давам 6/6.
Но когато реша да махна червилото идва проблемът. С мицеларна вода не се маха изцяло и остава по устните ми.. На самата опаковка пише да се премахне с двуфазен дегримьор.







Дали бих препоръчала продукта? Червилото не, но блясъкът определено да! Жалко, че не се продават отделно, защото блясъкът би бил постоянно в козметичното ми несесерче.



*Искам да благодаря на фирма Таота ЕООД за предоставения продукт.
Не ми е заплатено за тази публикация и изразявам личното си мнение.



Hello! Today I'll show you my review of Manhattanс lasting lipstick + gloss: Lips2Last. It was send from Taota Ltd. It is available in 14 shades and the recommended price is 13.90 lv. (~7 euro.) My Lipstick is from the limited collection and it's number 02 Peachy Kisses.

The color is peach. It dries for 60 seconds and lasts for a long time. I tried it while I ate and drank and it didn't move. But when I'm only with the colour my lips are cracked. So I don't use it alone and I apply the gloss. And a few words about it..

It's great. I have used it more than the lipstick because my lips became so soft and it gives a great shine. And definitely give it 6/6.
But when I decide to remove it there is the problem. I can't completely remove it with micelar water and remains my lips .. Manhattan says: Remove Lips2Last using oil-based make-up remover.

Would I recommend the product? The lipstick not, but I'd definitely the gloss! It's too bad that they aren't separate because the gloss would be constantly in my cosmetic bag.

* I want to thank the company for the product.
I am not paid for this post and I'm expressing my personal opinion.

Labels: , , ,